trendyol'un hadise'den teyze'ye serüveni
O teyzeyi oraya koyan trendyol'u tebrik ederim.
Ben karşıyım bu kusursuz güzellik olayına. Kremlerle, giysilerle bir yere kadar oluyor. Günlük hayatta yapabileceğimiz şeyler aslında çok gibi dursa da belli bir çerçeve içinde. Malesef sabah photoshop karşısına geçip bacaklarımızı ve popumuzu inceltip, yüzümüzü kusursuz hale getirip, saçımızdan fırlayan telleri silip evden öyle çıkamıyoruz. Yani aslında malzeme ortada. Ama reklamlar öyle mi? Sanki tüm kadınlar porselen, bir senin siyah noktaların var.
Tabii bu endüstriyi de anlamak lazım. Bazı gerçekler var. Elbette bir bluz ya da bir pantolon daha güzel vücutlu birinde daha iyi duruyor. Haliyle adam da malını nasıl güzel gösterebiliyorsa öyle pazarlayacak. Ama bize de yazık. Trendyol Atalar kampanyasıyla ilginç bir işe girişmiş. İtiraf.com: Ben bu sitelere biraz bağımlıyım, o yüzden düzenli olarak takip ediyorum ve daha önce böyle "halk tipi" bir mankeni görmediğime neredeyse eminim. Bence enteresan olmuş. Sonuçta Atalar'dan daha çok "teyzeler" giyiniyor ve o teyzelerin böyle bir mankeni referans alarak hareket etmesini hedeflemek çok daha başarılı bir strateji. Bir yandan Hadise'nin kusursuz görünümünün anahtarı, bir yandan teyzelerin kalbininin fatihi. Trendyol nabza göre şerbet veriyor ama iyi yapıyor.
Şu konudaki kafa karışıklığımı da paylaşmak isterim: Hadise güzel mi? Hadi Trendyol'u bir derece anlıyorum. Gençlere hitap eden, bakımlı kadın modeli, hem de bir miktar kilolu ama kendisi o dolma bacaklarla çorap markası yüzü olmuş bir insan. Yoksa Penti de benim gibi mi düşünüyor? Halkı balık etiyle tavlamak.
Ben bu teyzeyi ve Hadise'yi sokakta, televiyonda, dergilerde her yerde karşımıza çıkarılan 1.80 boyunda 60 kilo, saçı, tırnağı, cildi her daim güzel kadınlara tercih ederim. Tredyol kalbimi kazandı.
Konuyla ilgili olarak bir de şöyle bir video var. Biscolata'nın Nivea versiyonu. Hani reklamlarda bir ürünü kullanmaya başlıyorsunuz ve tüm dünya güzelleşiyor, tüm erkeklerin dibi düşüyor filan. Bunun gerçek hayat uyarlaması. Beğendim.
Ve günün anlam ve önemini belirten konuşma:
Ben karşıyım bu kusursuz güzellik olayına. Kremlerle, giysilerle bir yere kadar oluyor. Günlük hayatta yapabileceğimiz şeyler aslında çok gibi dursa da belli bir çerçeve içinde. Malesef sabah photoshop karşısına geçip bacaklarımızı ve popumuzu inceltip, yüzümüzü kusursuz hale getirip, saçımızdan fırlayan telleri silip evden öyle çıkamıyoruz. Yani aslında malzeme ortada. Ama reklamlar öyle mi? Sanki tüm kadınlar porselen, bir senin siyah noktaların var.
Tabii bu endüstriyi de anlamak lazım. Bazı gerçekler var. Elbette bir bluz ya da bir pantolon daha güzel vücutlu birinde daha iyi duruyor. Haliyle adam da malını nasıl güzel gösterebiliyorsa öyle pazarlayacak. Ama bize de yazık. Trendyol Atalar kampanyasıyla ilginç bir işe girişmiş. İtiraf.com: Ben bu sitelere biraz bağımlıyım, o yüzden düzenli olarak takip ediyorum ve daha önce böyle "halk tipi" bir mankeni görmediğime neredeyse eminim. Bence enteresan olmuş. Sonuçta Atalar'dan daha çok "teyzeler" giyiniyor ve o teyzelerin böyle bir mankeni referans alarak hareket etmesini hedeflemek çok daha başarılı bir strateji. Bir yandan Hadise'nin kusursuz görünümünün anahtarı, bir yandan teyzelerin kalbininin fatihi. Trendyol nabza göre şerbet veriyor ama iyi yapıyor.
Şu konudaki kafa karışıklığımı da paylaşmak isterim: Hadise güzel mi? Hadi Trendyol'u bir derece anlıyorum. Gençlere hitap eden, bakımlı kadın modeli, hem de bir miktar kilolu ama kendisi o dolma bacaklarla çorap markası yüzü olmuş bir insan. Yoksa Penti de benim gibi mi düşünüyor? Halkı balık etiyle tavlamak.
Ben bu teyzeyi ve Hadise'yi sokakta, televiyonda, dergilerde her yerde karşımıza çıkarılan 1.80 boyunda 60 kilo, saçı, tırnağı, cildi her daim güzel kadınlara tercih ederim. Tredyol kalbimi kazandı.
Konuyla ilgili olarak bir de şöyle bir video var. Biscolata'nın Nivea versiyonu. Hani reklamlarda bir ürünü kullanmaya başlıyorsunuz ve tüm dünya güzelleşiyor, tüm erkeklerin dibi düşüyor filan. Bunun gerçek hayat uyarlaması. Beğendim.
Ve günün anlam ve önemini belirten konuşma:
İyi ki doğdun Nefraaaaa. İyi ki doğdun Nefraaaaa. İyi ki doğdun Nefraaaaa. Sakın orda kendine bir Aborjin bulup hep orda kalmaaaaaa.
2 yorum:
uzun zamandır takip ettigim bloguna her defasında boyle guzel yorumlar katarak bizlerin de düsüncelerine ses oluyorsun:)
tebrik ediyorum ve takip etmeye deva ediyorum :)
Sevgiler
www.endininmutfagi.com
Bence Hadise şahane bir güzelliğe ve havaya sahip. Vücudu da muhteşem. Medya 0 beden olmayanı kiloludan sayıyor diye halk da öyle sandı. Hadise sağlıklı kiloda ve evet bacakları biraz dolgun/belirgin, onun da seksapeli orda. 1.80 diye bir şey zaten dünyada yok, yani öyle bir ortalama yok bayanda. Yıllarca İsveç'li kızlar 1.80 boyunda dediler, oysa şehir efsanesiymiş. Hem Dünya boy istatistikleri İsveçli kızların boy ortalamasının 1.67 civarı olduğunu söylüyor hem de bizzat gittim gördüm, kızlar 1.60-1.70 arası. Şu 1.80'likler tek tük çıkıyor. Çubuk kraker gibi kızları daha ne kadar ideal güzellik diye yutturacaklar bakalım.
Yorum Gönder