7 Haziran 2006

Evkizi Ayse

Dun gittigim The Omen'i hic begenmedim. Resmen deli sacmasi gibi geldi bana. Yine efektler, yine gurultu.. En fazla yerinden zipliyorsun o kadar. Hem benim cocugum oyle gozlerini kisa kisa bana baksa ben onu cok fena pataklarim, seytanin ailesini fazla anlayisli buldum :) 1 yildiz veriyorum.

Amaa sinemaya gitmeden once hayatimda yepyeni ve guzel birsey oldu. Ankamall'e gittim. Inanilmaz sekilde alisveris merkezi bitmeden ben bittim. Bana bunu yaptirabilecek bir yer olabilecegini gercekten tahmin etmezdim ama 'Tamam! Yeter gidelim artik .Bu ne yaa bitmek bilmiyor!' dedim. ( Evet evet sen gel bir de Cevahir'i gor, biliyorum.. Insallah..) Ankara'ya sonunda Topshop gelmis! Ben birsey bulamadim ama onun orda oldugunu bilmek guzel.. Sonuc olarak mutlu ve yorgun bir halde Ankamall'den cikarken cok dahice bir fikir geldi aklima. Neden yarin gelip geri kalanini gezmiyorum? O yuzden bugun Ankamall'in geri kalanini gezmeye gidilecek. Zavalli annem benim daimi alisveris kavalyem.. :) 'Anne ben bu kadar yoruluyorum sen nasil yorulmuyorsun?' diyorum. 'E naapabilirim Ayse?' diyor. Annemle gezmek cok komik ve zevkli.

Veee sonunda sayfamin sol ust kosesinde dura dura yipranan post-itin soyledigi gibi ben Kalkan'a gidiyorum. Bu Cuma. 2 gun sonra. Sonunda. Sonrasinda beni zor gunler bekliyor ama mecburen Carpe Diem..

Evkizina mi donusuyorum ne? Is bulmam lazim..

Hiç yorum yok: