16 Nisan 2012

Hoşgeldin Ege!

Bebeklerle pek mesafeli ilişkim bu hafta sonu ciddi bir şekilde yön değiştirdi :)
İlk defa yakın bir arkadaşımın çocuğu oldu. 13 yaşından beri tanıdığım Efe ile tanıştığımızdan beri çok sevdiğim eşi Didem'in bir tane mini mini Ege'si oldu. Yanlarında olup poğaça gibi görünen ayaklarını kendi gözlerimle görmeyi çok isterdim ama mümkün olmadığı için her şeyi fotoğraflarla mümkün olduğunca yakından takip etmeye çalıştım.
Genelde "Ay çok şirin" den ilerisini getiremediğim bebek sevme potansiyelim "Açayım da şu fotoğrafa bir daha bakayım" gibi beni şaşırtan boyutlara ulaştı. Demek ki sevdiğin insanların bebeklerini de daha bir seviyorsun.
Ege'nin hikayesini on parmağında on marifet, kabiliyetlerini takip edemediğimiz Bahar fotoğrafladı. Biri altta, diğerleri Bahar'ın blogunda. Ege hep çok mutlu olsun, hayatı boyunca şansı açık olsun. Gizliz gizli dondurma ısmaralayan teyze olmak için sabırsızlanıyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah bağışlasın, nice güzel seneleri olur inşallah

Adsız dedi ki...

Yarın bir gün çok da uzak olmayan bir gelecekte, Ege bilgisayar başında bu küçücük ayağına bakıp çok mutlu olacak :)
Doruk

3kişilikDünyam dedi ki...

Sağlıklı, mutlu yılları olsun minik Ege'nin, ne güzel bir kare...

Nesrin dedi ki...

Darısı başına :)

earwen dedi ki...

ay nasıl güzel bir yazı nasıl tatlı bi fotoğrafmış bu..şimdii görüyorum.

egenin annesi:)

daphnevega dedi ki...

herkese teşekkür ediyoruz :)

didem beni şok ettin, süper anne ya! 3.günde bilgisayar başında. idolümsün! Ege'yi görmek için gün sayıyorum!

BahaR dedi ki...

ay beni şımartıyorsun duyanda birşey zannedecek:)