5 Nisan 2006

Baska Turlu Birsey..

Dun gece Slovenya'dan dondum..En yakin zamanda cektigim fotograflari koyarim:)
Slovenya cok ama cok guzel. Ozellikle Lubliana civil civil, sokaklar genc insanlarla dolu.. Havanin da cok guzel olmasinin yardimiyla cok guzel zaman gecirdim. Simdi tekrar Italya'dayim.
Sabah bu cok sevdigim sarkiyi dinledim ve gittigim Yeni Turku konserlerini hatiladim. En sevdigim sarkilari da Baska Turlu Birsey..Can Yucel her zaman guzel yazar ve Derya Koroglu da her zaman guzel soyler zaten :)
Her zaman alip goturuyor beni bir yerlere..
Sadece yazmak istedim..

Baska Turlu Birsey

Baska turlu birsey benim istedigim
Ne agaca benzer ne de buluta
Burasi gibi degil gidecegim memleket..
Denizi ayri deniz
Havasi ayri hava..

Nerde gorduklerim
Nerde o bekledigim..
Rengi baska, tadi baska..
Bir baska yolculuk dalindan dusmek yere..
Yasadigindan uzun..
Bir tatli yolculuk dalindan inmek yere
Agacin yuksekligince
Dalin yuksekligince
Ruzgarda
Ve bir yeni omur vardigin cimen yesilligince..

Hiç yorum yok: