22 Nisan 2006

I am back!

Merhaba!!
10 gunluk Paris + Amsterdam maceram sona erdi. Dunden beri tekrar Italya'dayim. Yuzlerce fotograf cektim ve birsuru cok guzel sey yedim:) Bunlarin hepsini en guzel sekilde yansitabilmek icin biraz zamana ihtiyacim var! Bugun butun gunumu bunlara ayirmayi dusunmustum ama Adria'li (kucucuk miniminnacik bir Italyan kasabasi) ev arkadasim tatilin son 4 gununun 3 gununu onun evinde gecirmemizi teklif edince karsi koyamadim; 2 saat sonra Adria'ya gidiyorum:) Pazartesi cok buyuk ihtimalle donmus olurum ve umarim fotograflarimi duzenliyip siteye koymaya firsatim olur...
Amsterdam'daki buz gibi havadan sonra sicacik Italya havasi cok iyi geldi. T-shirt mevsimi acilmis ben yokken.. Devamli gunes var ve tabiki modu havaya endeksli ben cok ama cok mutluyumm!!:)
Tadimlik olarak bir Paris bir de Amsterdam fotografi birakiyorum..




Devam edecek.. Hoscakalin..

Hiç yorum yok: