10 Nisan 2006

One lazy Sunday at Home

Nasil oldu bu is bilmiyorum. Butun kis buradaki buz gibi havada basima hicbisey gelmedi; ki benim her sene 3 tum kis donemini kapsayan nezlelerim vazgecilmezdi; bahar geldi hasta oldum. Sanirim su anda bogazimin capi 25 santim kadar! Yutkunamiyorum ve sesimin tonu da gitgide bir erkeginkini cagristirmaya basladi! :) Haliyle dun butun gun evde kanepe-dvd-battaniye-tylol hot kuru yaptim.. Aslinda guzel de oldu. Tekrar "Gonul Yarasi"ni seyrettim ve her seferinde uzerimde ayni sok etkisini yaratabilmesine bir kez daha sasirdim. Yavuz Turgul ne yapsa iyi yapiyor. Sener Sen'de dunya capinda bir aktor. Keske daha iyi degerlendirilebilse bu yetenekler. 'Yakısıklıya, yuzu guzele aldanma.Sefkattir, merhamettir bir insanı guzel yapan ve asıl onemli olan' diyordu Meltem Cumbul kizinin saclarini tararken.. Ben de annemi hatirladim..Aileden uzakken hastalanmak cok fena!.. 3 gune duzelmem gerek. Paris yolcusuyum cunku!

Hiç yorum yok: