24 Mayıs 2006

-2 ....... Down

Benim simdi biraz moralim bozuk. Gelmeme 2 gun kala birseyler kotu gitmesin istiyorum aslinda ama ne zaman boyle istesem zaten birseyler cikar.. Akisina mi birakamiyorum birseyleri ben yoksa? Illa mudahale mi ediyorum gidisata? Yoksa hicbirsey oldugu yok da ben boyle paranoyakca kendimi mi sucluyorum? Hayat ne kadar garip. Birgun hersey yolunda, "Ne kadar da sansliyim bennn!" diyorum polyanna modunda, bir baska gun gumburduyor hersey uzerime.. Cok buyuk seyler degil bunlar biliyorum. Bahtsiz dersem kendime herseye ayip etmis olurum ama yinede GITMIYOR ISTE YOLUNDA BAZEN HICBIRSEY ve ben uzuluyorum. "Simdi donucem birkac gun sonra hicbirseyim kalmiycak sevdigim insanlarla birlikte olunca.." diyorum; biraz iyi geliyor. Resimle ne alakasi var butun bu olanlarin diyen biri yerden goge kadar hakli olur.. Ben boyle bunalim ve bedbaht halde bilgisayarimin basinda oturmus resimlere bakarken 1 ay once Paris'te cektigim bu resimle karsilastik ve uzun uzun bakistik! Ne kadar mutlu oldugumu hatirladim o anda oradayken. Cok hastaydim ama cok mutluydum. Midyeler, guzel saraplar.. Iste hep oyle guzel zamanlar olmuyor ama boyle zamanlar olacaksa mutsuz zamanlar da olacak dedim.. Bir suru sey daha gecti aklimdan aslinda ama hatirladiklarimla aslinda dusundum mu sonradan mi aklima geldi bilemediklerim birbirine girdi. Bu cok uzun bir cume oldu.. Neyse boyle iste.. Iyi geceler..

Hiç yorum yok: