23 Mayıs 2006

-4

Bir gun daha yaklastim Ankara'ya. Pazartesiyi de bitirdik. Bugun sabah banka hesabimi kapattim ve gunun geri kalaninda aksam alti bucuga kaar gayet bayik bir Risk Management dersi dinledim. Yarin butun gun de ayni dersin devamini dinliycem ama yarin okulun son gunu olmasi sebebiyle katlanilabilir bir durum olacak bu sanirim. Biraz once buranin en guzel restoranlarindan birinden geldim." Al Barattolo. " Tiklayip gorebilirsiniz. Biraz turistik hatta Trieste'de Ingilizce menu bulunabilen birkac yerden biri ama yemekler cok guzel. Yeri de tam kanalin yaninda ; bu yuzden hava guzel oldugunda disarda oturup, cok guzel yemekler yiyip bir yandan da manzara seyretmek cok guzel oluyor!
Butun esyalarim toplanmis halde ortada duruyor. Hic sevmiyorum bu goruntuyu..
Carsamba sabah yolliycam esyalarimi ve cuma sabahi da tek bir bavulla cikicam bu evden. Eylul'de dondugumde buyuk ihtimalle evde yeni ogrenciler olacagi icin burada kalamiycam ama cok uzulmuyorum buna!:) Galiba kendi evimi cok ozledigimden..

Hiç yorum yok: