31 Mayıs 2006

Enginar! :)


Tam diyordumki dunku Quick China fotograflarini koyiyim bloguma ,bir baktim mutfakta tezgahin uzerinde enginarlar duruyor! Evde olmanin guzel yanlarindan biri! Hazir yemek var ve hic dusunmek gerekmiyor ne yapsam diye! Daha geleli 1 hafta olmadi o yuzden evde prenses gibiyim; canim ne isterse o yapiliyor! Cook memnunum tabiki bu durumdan! Hal boyle olunca, ben enginarlari gorunce tabii hemen pabucu dama atildi cin yemeklerinin. Hep dusunuyorum yemek ilk 10um nasil olur acaba diye ama sonuc olarak enginarla kuru patlican dolmasi hep kavga ediyorlar birincilik icin! Enginarlar yumusacik olmus, acayip lezzetli. Simdi belki neden dereotu yok bu enginarlarin uzerinde diyebilirsiniz ama biz pek sevmiyoruz dereotunu. Ben ancak yogurtla karistiginda yiyebiliyorum. Enginara goruntu olarak cok yakistigini dusunuyorum ama tadina alisamiyorum. Boylede super oluyor! Annecigin ellerine saglik!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayseciiiimm,,
sen söylemeden ben buldum siteni, ve acaip begendim, keske daha once haberim olsaydı, hergün bi comment yazardım ben sana.
Cok optum seniii kocamaaaannnnn...