20 Mayıs 2006

Son


Munich'ten dondum.. (pek begendigimi soyleyemem). Neden bi turlu sevemiyorum Almanya'yi Almancayi vb..? Son gezim de tamamlanmis oldu boylece. Artik bir daha ne zaman bu kadar gezicek zamanim ve firstim olur bilmiyorum. 5 gun kaldi Turkiye'ye donmeme.. Cok ama cok mutluyum.. Telefon hattinin iptal edilmesi, banka hesabinin kapatilmasi, esyalarin gonderilmesi gibi birsuru is var hala ama zevkli kismi bunlar artik. Bugun son cumartesim burada. Birazdan disari cikip dolasicam.. Sonunda gercekten duzelebildi havalar burada. Ama yinede hicbir zaman tam guven olmuyor, pat diye deli gibi yagmur yagmaya baslayabilir her an! Piazza Unita Trieste'nin en merkezi meydani. 3 Tarafi sahane binalarla kapli , karsisi da deniz.. Cok guzel cafeler var, cocuklar ortalikta kosusturuyor.. Trieste'nin bulusma noktasi gibi yani. Gidiyim de son cumartesi halini goriyim son kez.. Ben hep donmek istiyodum ama simdi biraz huzunleniyorum.. Herseyin bir sonu var ama degil mi? Nasil gecti bu 9 ay bu kadar cabuk.. Ve simdi ne olacak?


Hani erken inerdi karanlık
Hani yağmur yağardı inceden
Hani okuldan, işten dönerken
Işıklar yanardı evlerde
Hani ay herkese gülümserken
Mevsimler kimseyi dinlemezken
Hani çocuklar gibi zaman nedir bilmezken

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden

Şimdi ay usul, yıldızlar eski
Hatıralar gökyüzü gibi
Gitmiyor üzerimizden
Geçen geçti Geçen geçti

Hadi geceyi söndür kalbim
Şimdi uykusuzluk vakti
Gençlik de geceler gibi eskidendi..

Hiç yorum yok: