25 Haziran 2006

Cafe Bien


Biz Tunali'daki Bien'i cok severiz.. Sarabi da cok severiz, penir tabagini da.. :) Artik populer oldu, yaz gunu disarda yer bulmak zorlasti ama yinede cok guzel.. Peynir tabagi soylemeseniz bile sarabin yaninda minicik tabaklarda zeytin ve peynir servis ediyorlar zeytinyagi ve kekikle.

Aylarca merak edip, adini da, soyleyeni de bilmedigim icin bir turlu bulamadigim bir sarkiyi da (fransizcaydi ustune ustluk) burada caldigi zaman sorup ogrenmistim. Haftasonu cok tiklim tiklim o yuzden haftaici aksamustu gitmek daha guzel. Bir de cuma aksami cok uzun zamandir gormedigim bir ortaokul arkadasimla karsilastim, mutlu oldum. Oyle iste..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

beni de eski bir kiz arkadasim goturmustu ilk. birkac hafta once gittim tee o zamanlardan sonra da. guzel yer. cok kalabalik oldugunda cok gurultulu de oldugundan ortami cirkin buldugum oluyor ama olsun, bosken pek guzel orasi.

Ozan Deniz dedi ki...

:DD ıssız adama ilham olmuş

Adsız dedi ki...

fransızca şarkıyı şimdi ben de merak ettim ancak verdiğin link silindiği için hangi şarkı olduğu belli olmuyor muhtemelen bunu yazdığın tarihte o link çalışıyordu ve şarkının ismine ulaşabiliyorduk şu an sen de muhtemelen hatırlamıyorsundur şarkıyı.
bloğunu ilk 2008 yılında keşfetmiştim ilk bulduğum ve okuduğum blogdu bu sayede pek çok bloğu bulma şansım da oldu yıllar sonra tekrar aklıma geldi ve ilk yazıdan itibaren okumaya başladım en son 2013 yılında okumuşum ha bunu da nerden biliyorum çünkü bir blog defterim var ve okuduğum bloglardan notlar alıyorum ve en son okuduğum tarihi yazıyorum ki okumaya o tarihten başlayayım diye ama bu blog için en baştan başlayacağım bir de endişeli perinin bloğu var ki onu da çok severim her iki üç yılda bir tekrar baştan okurum.
bu bloğu tekrar okumak bana eski bir arkadaşımla yıllar sonra tekrar karşılaşıp eski günleri yadediyormuşum hissi verdi keşke tekrardan yazmaya başlasan ama instagramın hayatımıza girmesiyle bütün blogcular instagrama geçti ve ordan fotoğraf paylaşmak herkes için daha kolay oluyor.
okuduğun kitapları, izlediğin filmleri, pandemi döneminde yaptıklarını gezdiğin yerleri ve daha pek çok şeyi merak ediyorum.