25 Haziran 2006

Cafe Bien


Biz Tunali'daki Bien'i cok severiz.. Sarabi da cok severiz, penir tabagini da.. :) Artik populer oldu, yaz gunu disarda yer bulmak zorlasti ama yinede cok guzel.. Peynir tabagi soylemeseniz bile sarabin yaninda minicik tabaklarda zeytin ve peynir servis ediyorlar zeytinyagi ve kekikle.

Aylarca merak edip, adini da, soyleyeni de bilmedigim icin bir turlu bulamadigim bir sarkiyi da (fransizcaydi ustune ustluk) burada caldigi zaman sorup ogrenmistim. Haftasonu cok tiklim tiklim o yuzden haftaici aksamustu gitmek daha guzel. Bir de cuma aksami cok uzun zamandir gormedigim bir ortaokul arkadasimla karsilastim, mutlu oldum. Oyle iste..

2 yorum:

alper dedi ki...

beni de eski bir kiz arkadasim goturmustu ilk. birkac hafta once gittim tee o zamanlardan sonra da. guzel yer. cok kalabalik oldugunda cok gurultulu de oldugundan ortami cirkin buldugum oluyor ama olsun, bosken pek guzel orasi.

Ozan Deniz dedi ki...

:DD ıssız adama ilham olmuş