9 Temmuz 2006

Life goes on..


Sonunda benim de bir rubik kupum olduuu! Beni cok mutlu eden bir hediye oldu bu. Baska meraklisi varsa Toys "Я" Us tan alinabilecegini ogrendim. Hem de oldukca komik bir set halinde. 5i bir yerde gibi birsey. Icinde calar saat, tetris, hesap makinesi ve bir tane dijital saat var:) Cocuklar icin hazirlanmis bir promosyon paketi gibi. Sonuc olarak bir rubik kupum olsun istemistim; artik bin turlu elektronik esyam var! Rubik kupum biraz ciddiyetsiz :) Uzerinde palyaco resimleri var ama olsun ben cok memnunum hayatimdan, boyle olunca ugrasmak daha da guzel oldu..



Resimlerden anlayabileceginiz gibi 6-7 yasimdan beri degisen pek bir sey yok. Hala sadece tek kismini yapabiliyorum ama calismalarim devam edecek! En azindan kendime o yastan beri birazcik olsun gelistigimi kanitlamam gerek :)

Bir suredir evdeki internetin cok yavas olmasindan sikayet ediyorduk. ADSL'le bir dizi telefon konusmasindan sonra artik unlu olan Basak arkadasim anti-spyware bir programim olmamasina sasarak bana bir tane yukledi. Ayrica bir de istediginiz zaman internetinizin hizini olcebileceginiz bir site oldugunu ogrendim.Ve iste spyware taramasi sonucu:

157 tane!

Gerci internetin hiziyla ilgili problemi evdeki diger bilgisayari kapatarak cozduk.(Evet pek pratik bir cozum degil kabul ediyorum!) ama bir sure boyle gitmek zorunda yoksa ben bir tane sayfa acilacak diye 5 dakika beklerken akil sagligimi kaybedecegim..

Hiç yorum yok: