30 Ağustos 2006

Kutlamak..



Sizi bilmem ama ben memnun degilim..

Ulkemizin su anki durumunu gorse neyi kutluyorsunuz derdi belki de bize..

Benim size biraktigim o guzel ulkeyi neden bu hale getirdiniz, ucuruma dogru gidiyorsunuz, hepiniz bunu goruyorsunuz, neden birsey yapmiyorsunuz diye sorardi..

Verebilecek bir cevabimiz var mi? Tabiki de yok..

Ancak bicak kemige dayandigi zaman tepki verebilen bir milletiz biz.

Neredeyse bir asir once, dusmanlara karsi tek yurek olup, sinirli imkanlarla muhtesem bir zafer kazanan bu halk, simdi icindeki dusmanlarla kardes kardes yasiyor, Danistay'a saldiri yapiliyor Anitkabir'e gidiliyor ve sadece bir hafta sonra tekrar en buyuk dert Kaya Cilingiroglu'nun kimle birlikte oldugu oluyor. Ruhumuzu kaybettik sanirim..

Su anda Kurtulus Savasi zamanindan cok daha vahim durumda oldugumuzu dusundugum zamanlar oluyor. Cunku artik insanlar 3 kurus daha az para vermek icin, rejim karsiti oldugu herkes tarafindan bilinen marketlerden alisveris yapmaktan cekinmiyor, ekonomik durumumuz malum oldugu halde "Ooo superrr enflasyon dustu!" deniyor, herkes inaniyor ve arastirmalar gosteriyor ki sevgili basbakanimiz yillar boyu basimizda durmaya devam edecek, hatta belki cumhurbaskani olacak. Yani yattigimiz kis uykusundan bir turlu uyanamiyoruz..

Ben bunlarin farkinda olup da birsey yapamamaktan cok mutsuzum ve utaniyorum. Ulkemi cok seviyorum ve aslinda hepimizin cok cok daha iyi bir sekilde yonetilmeye ve cok daha iyi sartlarda yasamaya layik oldugumuzu dusunuyorum..

Hepimiz biraz daha dusunelim..

Lutfen asin bayraklarinizi..

Zafer bayramimiz kutlu olsun hepimizin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında bu gün birşeyi farket
tim.Bu günün 30 Ağustos 2006 Zafer Bayramı olduğunu biliyor
dum.Fakat bunu kalbimde tam an
lamı ile yaşayamıyordum.
Evet belki de tıpkı senin bahsettiğin gibi ruhumuzu kaybettik sanırım.
Buna neler mi sebep oldu?Her
şey ortada tv 'ler ve daha....
tv'ler zaten nasıl yaşayacağı
mızı zaten belirlemiş.
Birileri tarafından belirtil
miş.
En son Çanakkale Savaşını anlatan bir roman okumuştum.
Ne kadar çaresiz Olduğumu,güç
süzlüğüMÜ gözlerimdeki yaşlar anlatıyordu...
Sözde T.C Bayrağı altında ya
şıyoruz.

Saygılarımla...
Daha iyi olmak için.
katanasters