22 Ağustos 2006

Turta devam

Aysesworld 'de okuyuculara hizmette sinir yok sevgili okuyucularrr! Bugun Turta'daki tatlilari deneyemedik diye yazmistim. Sonradan cok icime dert oldu ben nasil boyle eksik bilgi verebilirim diye, icime sinmedi gittim Turta'ya tatli yedim.. (Kuyruklu yalan! 'Tatlilari neden yemedik ya' dedim kizlara. Eveeet neden yemedik dedik. Ciktik gittik 40 derecede tatli yemeye!) Tatlilar da kocaman bir bravo aldi bizden..

Ben frambuazli cheesecake yedim. En akilli arkadasim da(kendisi boyle anilmak istedi, aslinda alakasi yok!) cikolatali islak kek yedi. Ben onun tatlisini biraz kiskandim. Cheesecake de superdi ama kek acik ara daha guzeldi. Goruntusu de oyle.. Onun tatlisinin da yarisini ben yedim sayilir. Gelsin kilolarrrr! :)
Bu bohem hayat nereye kadar gider, eylul geliyor ise alim zamani.. Ben diyim cheesecake siz diyin cikolatali islak kek..

Hiç yorum yok: