19 Kasım 2006

eyes wide open İstanbul

Görmemiş İstanbul'a gitmiş, her adımını yazmış serimize utanmadan devam ediyoruz..
Bebek Starbucks'tan çıktıktan sonra, gideceğimiz akşam yemeğine ucu ucuna yetişebilecek saatte otele gittik. Jet hızıyla hazırlanıp çıktık. Ben bu sırada odamın balkonunun manzarasını kaçırmışım. Ertesi sabah harika bir sürpriz oldu.. Bu daha sonra.. Nerde kalmıştım?? İstanbul'a ayak bastığımız günün akşamı süslenip 360'a gittik :)
360 inanılmaz bir yer. Çok beğendim. Üstteki manzara oradan. İstanbul gerçekten de çok güzel. Yani gidilecek çok yer, yapılacak çok şey olmasından bahsetmiyorum. Görüntü olarak büyüleyici. Hava serindi. 360ta sadece içerde oturulabiliyordu ama dışarı çıkıp fotoğraf çektik. Görüyorum ki değmiş fazlasıyla. Açıp bakarım devamlı ben buna..

Yemekler de gayet güzeldi ama bence 360a güzel yemek yemek için olmasa da gidilebilir. Topukları da giymedim, oysaki hemen Galatasaray Lisesi'nin ordan girip fazla yürümeye gerek kalmadan da ulaşmak mümkünmüş. "Asma yaprağında sarılı çupra" yedim (öndeki). Üzerinde de üzümlü rakı sosu vardı. anında da şarapla pek şahane oluyor. Bir insan topuklu giymediğine ancak bu kadar sevinir.Hiç böyle birşey yememiştim. İ-na-nıl-maz-dı!!

Fotoğraflar çok net değil, çok karanlıktı. Sol arkadakini bir türlü hatırlayamadım ama sağdaki "beğendi". Herşey çok lezzetliydi sonuç olarak. Çok keyifli bir akşam oldu. Bir dahaki İstanbul seferinde tekrar gidilmeli. Gerçi her gittiğimde yeni yerler açılmış oluyor. İstanbul böyle tabi, Ankara'da da belli üçgende dön dolaş... 360'tan sonra Babylon denemesi yapıyoruz ama başarılı olmuyor. Kalabalık ve arkadaş grubu programı sevmedi. (Orda Avrupa Yakası'ndaki Burhan'ı görüyorum. Evet evet ünlü görüp şaşırmaya devam ediyorum! ) Sonunda bir karaoke bar fikri çıkıyor ortaya. Çok doğru bir karar olduğu sonradan ortaya çıkıyor. Herkesin damarlarındaki asil kanın yüzdesi alkolünkiyle kapışır durumda iken karaoke bar çok ama çok eğlenceli oluyor! Türk milletinin Madonna'nın "Papa Don't Preach" şarkısına olan düşkünlüğü şaşkınlık içinde keşfediliyor! Benim dahil olduğum grup "Bohemian Rhapsody", "Love and Marriage" ve "Boulevard of Broken Dreams"i çok başarılı icra ediyor! Şarkıların icra ediliş videoları var ama yazık çocuklara, ciddi işi gücü olan insanlara bunu yapmıyım!:) Geldim uyudum, uyumadan 1 litreye yakın su içtim. Benim alkolden sonra ertesi sabaha dinç kalkma formülüm bu, gerçekten işe yarıyor.

Sabah oldukça başarılı sayılabilecek bir saate pazar sabahına gözümü açtım. Bilenler diyor ki pazar kahvaltısı Rumeli Hisarı'nda edilir. İyi peki gidelim o zaman. Sade Kahve varmış, illa oraya gitmek lazımmış. Ona da peki. Yolda giderken, "Ayşe denize baksana!" sesiyle uyarılıyorum, ben evlere bakıyorum denize sıfır. İnsanın ömrü uzar valla. Hava da güzel, zaten bir garip bu İstanbul. Herkes dışarda oturuyor. Ankara'da böyle birşey yok. Ekim sonundan itibaren iç mekanlardayız biz. En sevdiğim öğün olan kahvaltıyı bugün gerçekten hakkını vererek ediyorum. Yok yok üsttekilerin hepsini ben yemedim! :) Kaç tane çay içiyorum acaba? 10u bulmuşmudur?? Yok canım.. Aman neyse.. Keyfim çok yerinde.. Mutluluk ne ki zaten? Bu işte..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Iste istanbul boyle muhtesem, asik olunasi bi yer :)

daphnevega dedi ki...

Duygu,
havalar iyice soğumadan gidin! Aklım kaldı çok fena.

Bani,
Aynen öyle. Kariyer başlngıç adımlarını mutlu mutlu takip ediyorum bu arada :)

Adsız dedi ki...

Bugün haberdar oldum bu blogdan. Ne güzel bir arşiv. Kutlarım.

360 ve Klub Karaokeye giden grubun içinde ben de vardım. Videoları buraya koymadığı için teşekkür ediyorum Ayşe'ye. :))

daphnevega dedi ki...

horatio,
Merhaba! beğendiğine sevindim, ben de sizinkini takip etmeye başladım. Hile yapıp kim olduğunu sordum, öğrendim :) Videolar elimde, her an herşey olabilir!