3 Aralık 2006

Superstitious behavior

Dün ben içerde oturuken evin girişindeki kocaman ayna kendi kendine yere düştü ve paramparça oldu. 7 yıl uğursuzluk gibi birşeyler vardır hani.. Annem, babam ve kardeşim İzmir'deler hafta sonu için. Gezmeye gittiler. Annemi aradım. "Hemen 2 tane bardak kır" dedi. 3e tamamlamak lazımmış. "Aman anne bi git yahu, kıramam bardak filan" dedim bende; bilim insanıyız, mühendisiz filan ya! Bardak kırmakmış! Gel gör ki, felaket şekilde asabım bozuldu. Dışarı çıktım akşam yemeğe ama devamlı "Neden bardak kırmadan çıktım evden, nolurdu ki 2 tane dandik bardağı kırsan!!" diye kafam içinde kendi kendime konuşup durdum. Eve gelince de gecenin bir yarısı 2 tane güzelim çay bardağını tülbente sarıp kırdım. Gecenin 3üne kadar da sinirim bozuldu uyuyamadım. Şimdi yolda bizimkiler. Bi gelsinler artık. Offf.. Niye kırıldı ki bu ayna durup duruken????

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayse'cim nazara cok inanirim, bazen aciklayamadigimiz seyler oluyor boyle, Allah beterinden saklasin, annemde tipki senin annen gibi hemen 3'e tamamlatirdi ayna-cam filan kirilinca, batil bir inanc belki ama yapmadan da insanin ici rahat etmiyor ...

Benimde yesil topaz yuzugun tasi elimdeyken paramparca olmustu, bilimsel bir aciklamasi var mi bilmiyorum ama bir toplantidan cikmistik ve benim uzerimde inanilmaz bir agirlik vardi, oyle dinleniyordum, birden cat diye bir ses, sanki birisi yuzuge balyozla vurmus gibi tuzla buz oldu,durup dururken yani hic bir yere carpmadim, zaten carpmaylada kirilacak bir ta$ degil, hala aklima geldikce korkarim :((

Adsız dedi ki...

bosver 2 cay bardagindan bir sey olmaz..ben de takintiliyim cok fazla o konularda malesef ki..

Adsız dedi ki...

Lütfen kafaniza hic bisey takmayiniz sizin icin bi digital nazar boncuğu yapdım cünkü acilen bi nazar boncuğa ihtiyacınız var simdi size hic bi nazar değmez!

Link1: http://img87.imageshack.us/img87/9026/nazar01cr7.jpg
Link2: http://img461.imageshack.us/img461/4861/nazar02se0.jpg

Gerci ben kendi kırdım aynaları saysam oo 7 yıl degil 70 yil uğursuzluk başıma gelmeliydi, o nedenle bilgisayarima bile bi nazar boncuğu yükledim (tabiki bi software :-) nolur nolmaz ..

duygu dedi ki...

Tam benlik bir post olmuş Ayşecim!
Nazar çıktı deriz biz,rahatlarız.Öyle uğursuz şeylere yorma!
Bi de söylemicektim ama edemedim.Ayna kıran kız evde kalırmış...;P
Ama sen kırmadın o aynayı di mi?O zaman kısmetin kapanmadı demektir,boşuna üzülmene gerek yok!:))

Adsız dedi ki...

İlahi Ayşe. Neye inanırsan öyle olur. Aynaysa ayna ne olmuş yani. Bir şey kırılması iyidir derler ona bakarsan nazar gidermiş :P

Adsız dedi ki...

neyseki kırmışsın elinden geleni "annenin yöntemiyle" yapmışsın bence artık bi felaketin geleceği varsa da -ki umarım gelmez- en azından bardak kırsaydım başıma bu gelmezdi deyip falaketi buna yormana gerek kalmayacak...

Not: Söylediklerim tamamen polyanna vari bir yatıştırma yöntemi olup, oluşabilecek zararlardan dolayı "şom ağızlı" olarak görülmemek için yazılmıştır... bilginize :)

Ayse dedi ki...

Banu,
Evet bazı şeylerin enerjiyle alakalı olduğuna ben de inanıyorum. Böyle şeylere çok takıntılı olmadıktan sonra, arada bir ufak batıl inançların çok da büyük zararlar getireceğine inanmıyorum. En azından içim rahatladı.. :)

tuğçe,
:):):) napalım artık gitti bardaklar ama içim rahat en azından..

gürkan,
teşekkürler nazar boncukları için. Ben çok severim nazar boncuklarını. Hem inanırım faydasına hem de üzerimde taşımayı severim..

duygu,
evet bir de öyle birşey varmış ya hakkaten! Ben de evde kalmak diye değil de, 7 yıl daha bekar kalmak diye duydum.. Napalım artık kısmet.. yaş 24 artı 7 eder 31.. düşündürücü tabii :):):)

asli,
:)bu da ayrı bir bakış açısıymış! ben buna inanmak istiyorum o zaman artık:)

nakhar,
bizimkiler eve döndüler tek parça halinde... polyannavari olsa da aynen bu mantıkla yaptığım için seni tamamen anlıyorum.. :)

enne dedi ki...

Komik ya da ilginç bişi söylicem. Senin şu üstteki yorumlara cevap yorumun 7. yorum biliyo musun? Tesadüf mü acaba?

neyse, bence de takma, nazar de geç. Zaten 3'e tamamlamışsın.

Ayse dedi ki...

enne,
ya ama ama ama.. neden böyle diyosun şimdi bak, geçmişti benim korkum :) Neyse canım artık yapcak bişey yok. Dediğin gibi tamamladık 3e, artık elimden birşey gelmez:)