27 Mayıs 2007

the heart is deceitful above all things*

Kendime sinir oluyorum bu ara. Geçer diye bekliyorum. Hem de yaz gelmişken.. Ne iş bilmiyorum. Aynı şekilde davranıyor olsam da, aslında içim sıkılıyor ara ara. Geliyor, gidiyor. Sıkılma içim, düzel düzel! Neyse efendim yazalım, açılalım.
İnsanın adı Türkiye'deki dişi nüfusun büyük bir yüzdesi gibi Ayşe olunca, şöyle yandaki gibi şeyler görmek olağan ama yine de eğlendirici. Hem de bir sürü şarkı var Ayşe isimli kızlara yazılmış. Seç beğen al, kendine yazılmış gibi dinle. Ayşa Ayşa ekute mua. Ara ara da eski Türk filmlerinde rastadığım "Çok yaaaşa sen Ayşe!" var ki, ciddi bir mastırpiiis efendim. Tam şu saniye itibariyle haberlerde (evet evet) Petek Dinçöz'ü kafasındaki kocaman yan topuza aynı kocamanlıkta orkideler takmış olarak görüyorum, kaset filan çıkaracak sanırsam, bu ne biçim topuz, kafam kadar, tövbe tövbee.. Albüm çıkaramakla kalmayıp, kokulu albüm çıkaracakmış, çok bilgilendik. Aysesworld'den magazin forever online.


Kendi magazinimize gelirsek ise; işi reddettim. Açık açık söyledim "böyle bir tempoyla verimli olabileceğimi sanmıyorum" diye. Akşam da gidip Laterna'da kafa çektik. Belki de şımarıkça görünüyordur ama öyle değil. Haftada 68 saatten az çalıştıran bir yer bulsam gireceğim ben de. Benim "yeni mezun" biri olarak iş ayırma gibi bir durumum olmaması gerekiyor, bulduğum her türlü işe "kendimi geliştirmek" için girip çıkmam gerekiyor gibi düşünenler de vardır. Öyle düşünemezken öyle davranamıyorum. Önümüzdeki maçlara bakacağız.


Google hayatımızda olmadan ne yapıyorduk acaba? Özellikle Türklerin mi google kullanım şekli böyle ,yoksa bu durum bize has değil mi? Öyle aramalarla geliniyor ki güleyim mi ağlayayım mı şaşırıyorum. Buyrun seçme saçmalar:


Bizi destekleyecek yalancı bir diyetisyen olarak google : Bira kilo yapmaz
Tabii tabii yapmaz şekerim, bira göbeği diye bir şey duydun mu hiç?


Güven verme aracı olarak google: Uyu sen ben burayi beklerim
Ah sen sağol, gözüm arkada kalmayacak, iyi ki varsın!


Tercihlerimizde yardımcı olarak google: ayşegül mü güzel tuğçe
E yuh artık yuuuuh! Romantizm nerde kaldı? Google'dan çıkacak cevaba göre mi karar vereceksin??


İlk aşk danışmanı olarak google: ortaokulda nasıl seni seviyorum denilir
Ay canım benimm, ben seni yerim :)


Heyecanlarımızı dünyaya haykırmak için bir araç olarak google: dun gece olan oldu bana yeni resmini gonderdi
Hakikaten olan olmuş! Napıcaz şimdi :)


Resimdeki kahvaltıda yaşasam ben.. Çizgi roman kahramanı gibi mesela. O zaman hiç içim sıkılmaz di mi?


*izlemeyin, üzülürsünüz.

17 yorum:

Tugc dedi ki...

Aysegullu soruya cevap vermek istiyorum . Tugce :D Ne var canim bunu bilemeyece, google bile verir :D hehe..
Bu google yazisina bayildim resmen. "History of F word" diye bir animasyon vardi, cok severdim, ordaki konusmalari hatirlatti :D

Mr_TD dedi ki...

Bu alt fotografdaki yerin ismi nedir,güzel bir yere benziyor?
Bilelim de biz de gideriz yani :)

slmlar
TD

Esterhazy dedi ki...

valla isin konusunda en guzelini yapmissin diyorum. Sirketler artik yatirim yapip kendilerine robotlar uretsinler, boylesi cok daha mantikli olacak cunku. Insan istemiyorlar yani anlasilan!! Bosver, hic takma kafana. Herkes eninde sonunda giriyor bi yerlere, yapiyor bi seyler. Biraz daha beklemende yasamsal sakincalar yoksa bekle tabi ki! Kafayi cekmeniz hele, en guzel olmus :))

daphnevega dedi ki...

tugçe,
İnsanlar çıldırmış ya cidden! :)) Ben de hergün o kadar eğleniyorum ki referrallara bakarken. Allahtan biz birbirimizi düzenli olarak okuyoruz da ben biliyorum siteye devamlı sadece böyle delilerin gelmediğini!:)

mr.TD,
:) Çok şaşıracaksın şimdi, çünkü harika bir tesadüf oldu, biz seninle daha önce bu konuyu konuşmuştuk gibi hatırlıyorum! Burası La Maison'un terası :)) Ya hem de biliyor musun oranın ünlü martısı ölmüş geçen aylarda:(

esterhazy,
:) Çok teşekkür ederimm, oh ne güzel benim gibi düşünen birileri var! Elbet başlayacağız değil mi? Ha 3 gün önce, ha 3 gün sonra, beklerim ne yapalım :)) Robot olmaya sonuna kadar direnelim:))

$afak dedi ki...

Hangi işi reddettin fabrikayı mı?

daphnevega dedi ki...

şafak,
evet fabrika kızı olmayacağım :)

Adsız dedi ki...

ama ama bira hakikatten göbek yapmaz ayşee biranın yanında yediklerin yapar göbeği

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hayırlı olsun diyeyim Ayşe. Umarım çok daha iyi fırsatlar çıkar karşına. Bu sıralar iş yerinde sorunlarım var. Çözüleceğini umuyorum. İş, ne kadar üstünde durmamaya çalışsan da hayatının büyük bir kısmı oluyor.Ben kahvaltıya bayılırım. Hele de deniz kenarında olursa...

İstanbul'dan sevgiler.

daphnevega dedi ki...

anonim,
Ciddi misin sen? Arpadan yapılıyor ama.. Araştırmak lazım :)

sebla,
Çok teşekkür ederim. Umarım iş yerindeki problemler istediğin şekilde hallolur..

G dedi ki...

Icine sinen is kesinlikle daha iyi olur. Cunku zaten hayatinin yarisini is aliyor. Gerci bazen dusunuyorum, icime sinmese de cok para veren bir is olsa.. normalin 3 kati olsun..hatta bir ara boyle bir basvuru yapmistim...soyle dusunuyordum: 3 ay calissam, 9 ay calismis gibi olucam, 6 ay bos gezebilme kazanmis olurum para bakimindan.. noldu, beni ikinci gorusmeye cagirmalarini beklerken, baska sevecegim bir is buldum.. oraya basladim.. iyi oldu!

bu arada gugil in gucunu kullananlardanim:

- hangi buzdolabini alalim
- hangi televizyon daha iyi
- hangi pen daha iyi

gibi.

Arada sapitmiyor da degilmisim:

-yigit elif'i seviyor
-ayni nehirde iki kez
-caktirmadan cantadan ped cikarmak
-yumurta kapiya dayaninca anlam

yorumlamak serbest!
sevgilerle.

Mr_TD dedi ki...

dogrusunu söylemek gerekirse oraya benzettim,ama kenarlarinin böyle oldugunu tam hatirlamadigim icin orasi mi diye sormadim :),ben gittigimde orasinin üstü kapaliydi sanki :)

Martiya üzüldüm,az kasar peyniri lüplememisti :(

slmlar
TD

daphnevega dedi ki...

gunce,
:)Gugıl maceraların gerçekten eğlenceliymiş! Çaktırmadan çantadan ped çıkarmak!!! Ortalıkta çıkarmamak nasıl bir çözüm?? İş konusundaki şansının birazcığının bana geçmesini diliyorum!:)

mr.td,
Bahçesi açılmış, ben de ilk kez gördüm, üstü kapalı ama 3 tarafı açık.. Tavsiye ederim La Maison'u seven biri olduğunu bilerek!:)

gezicini dedi ki...

sevgili Ayşe
iş konusunda her zaman en iyisine insan kendi karar veriyor. sezgilerin ne diyorsa, o doğrudur.
umarım istediğin gibi bir iş şansın olur.
sevgiler
gorki

begumgum dedi ki...

aysecim,isi kabul etmemene sevindim acikcasi.Eminim en dogru karari vermissindir.Madem cok acele girme ihtiyacin yok,kesinlikle aklina yatan bir is bulana kadar bekle..inan bana is degistirmek,girdikten sonra sektör degistirmek filan gayet zor isler.O yuzden ic sesinle kararlarini ver.

daphnevega dedi ki...

gorki,
Umarım her şey güzel gider.. Risk alabileceğim zamanları değerlendirmeye çalışıyorum :)

begum,
:)umarım karar doğrudur ama zaten artık geçmiş olsun, üzerinde fazla düşünmüyorum.. Değiştirme konusunun ne kadar çetrefilli olduğunu bildiğimden de tereddüt ediyorum.. bakalım görelim hayat daha neler getirecek:)

Adsız dedi ki...

Ayaşe bira arpadan yapılıyor bide alkol var içinde göbek yapması gerekdiye düşünüyor herkesler ama yanında başka bişi tüketmezsen vallahide yapmıyo billahi de yapmıyo
biz test ettik onayladık
şimal

Adsız dedi ki...

Bira konusuna açıklık getireyim. Annem diyetisyenler odası başkanı. Bira göbek yapıyor. Hem de hayvan gibi. Bilginize :)