10 Ekim 2007

aydınlanalım




Sayfamızın sağ tarafındaki Lost sayacı geriye akadursun, ben bu bilinmezler adasının bir sırrını gururla çözmüş bulunuyorum. Sanıyordum. Bunu da benden önce düşünen olmuş. Eğer siz de Desmond’a bakıp bakıp “Ulan nerden tanıyorum ben bunu?” diyosanız, size cevap veriyorum: Desmond kişisi, ülkemizde de severek takip edilen Feridun Düzağaç’tan başkası değildir!
*
Hatta efendim Feridun Düzağaç, nam-ı diğer F.D ile Desmond’un kozmik bağları salt görünüşle alaklı olmayıp aynı zamanda isimlerinden de anlaşılabilir. Desmond’ın soyadı Hume değil de Fume olsaydı -ki muhtemelen Fume’du zaten, bilerek değiştirip Hume yaptılar- isim ve soyadlarını aynaya tutarak bir diğerininkini görebilecektik ki aslında bu ipucu bize Feridun Düzağaç’ın bir albümünün kapağında da verilmişti.(F.D - D.H)

Gidip de Allah'ın tropik adasındaki koskoca ve bembeyaz kutup ayılarına inanıyorsunuz da buna mı inanmıyorsunuz? Evet efendim kazanlar da doğurur. Aklıma vahiy gibi esiveren bu Desmond- F.D benzerliğinin patentini alabilir miyim acaba diye en yakın arkadaşımız google'a koştum. Ekşisözlük'te bulduğum entry beni benden aldı, işyerimde odam var diye ilk defa şükrettim, bir yerlere yatmadığım kaldı. Kim yapmışsa süper yapmış: Jack için Ozan Güven'den daha iyisi bulunabilir diye düşünsem de Esmeray buluşu mükemmel!:))
İşte Lost Türkiye'de çekilse kimi kim oynarrr:
*

jack - ozan guven

locke - mazhar alanson

sawyer - kivanc tatlitug

kate - yasemin kozanoglu

sayid - bulent polat

hurley - osman yagmurdereli ya da eski ozan orhon ya da ata demirer

charlie - yagmur atacan

claire - sinem kobal ya da hale caneroglu

desmond - feridun duzagac

ben - halit ergenc

juliet - ipek tenolcay

michael - kucuk emrah

walt - furkan kizilay

rose - esmeray

ana lucia - nurgul yesilcay

mr. friendly - haluk bilginer

sun - ayumi takano

jin - ilhan mansiz ya da serdar ortac

Son zamanlarda en çok güldüğüm şey bu liste oldu sanırım. 116 gün kalmış. Başlasın artık Lost. Geçen gün Nevra'yla evde yan gelip yataken son 4 bölümü tekrar izledik. Ben zaten balık gibiyim; ilk defa seyrediyomuş gibi heyecanlandım, bi sürü şeyi unutmuşum. 116 gün boyunca periyodik olarak son sezonu seyretmeliyim galiba. Yoksa dizi kaldığı yerden devam ettiğinde ben kimseyi hatırlamıyor olacağım. Yok yok Jack'i unutmam. Sawyer'ı da unutmam. Bunun üstüne Desmond'ı da unutmam. Ama Claire filan hak getire.

*
Bayram sabahı İstanbul'a gitmek için yola çıkıyoruz. 2 gece kalıp dönüyoruz. Bakıyoruz görüyoruz: 3 güne neler sığdırabiliyoruz. Herkese şimdiden iyi bayramlar diliyoruz, küçüklerimizin nedense yanaklarından değil ama gözlerinden, büyüklerimizinse nedense yanaklarından değil ama ellerinden öpüyoruzz :))
*
Veee un po di nostalgia: harika video!




8 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Ayşe,
Bahsettiğin dizilere yabancıyım yorum yapamayacağım.Lost cdleri izlenmek için duruyor ama bi türlü başlayamadım.Sence çok şey mi kaybediyorum?
Sana ve ailene mutlu bayramlar.Güle güle git ve güle güle kazasız belasız gel.
HacıBiyo ;)

Th€ immortALance dedi ki...

@biyonikkedi

Çok şey kaybediyorsun :)

@Post

2 haftada 3. Sezona geldim sanırsam başlamadan bitiririm. Gerçekten manyak olmuş. F.D. meselesi de ilginç. Aslına bakılırsa Sawyer Denen adamın soktuğu laflara bayılıyorum. Dili papuç gibi... :D

Mr.TGM dedi ki...

İyi bayramlar,iyi gezmeler..

Bu arada Desmond, Cenk-Erdem ikilisinden Cenk Beye benzemiş sanki:)

Adsız dedi ki...

bu listeyi daha once okumustum ama cok daha komik yerler vardı hatırladıgım kadarıyla production osman yagmur dereli ve taylan biraderlerdi sanırım ama bende de balık hafızası oldugu icin ne tam olarak hatırlıyorum ne de web sayfasını bulabildim... ii bayramlarrr marmarada yagıs bekleniyormus(yeterki yagsın) biz son anda gitmekten vazgectik...
nube...

ipq dedi ki...

ben lost'u biraktim, heroes'u da(cnbc-e'den once kesfetmis olmama ragmen) biraktim... ben csi'ciyim, komplo varsa olsun bi bolumde bitsin, o ne ya cesur ve guzel'e dondu artik dizi... 5 bolum kacirsan flashback'ler saolsun konudan bisi kacirmiyosun... git git ayni yerde, bolum bolum ayni seyler...

filizinadası dedi ki...

iyi bayramlar:)
lost için oluşturduğun türkiye'de çekilseydi kim oynardı listene bayıldım:)
desmond ne kadar feridun düzağaç mış şaştım:)bir tanıdık sima sendromu yaşıyordum
yazını görünce tamamdır dedim kendi kendime....
:) sevgiler

miss marttle dedi ki...

mim yaptım seni!

Aslı dedi ki...

Evet yahu çatlayacağım artık.