23 Ekim 2007

yazmış olmak için yazma sanatı

bugün değil. hayır, değil.

*Ufuk cuma günü bisürü sayısal loto oynadı. O oynarken yanında olduğum için kuponun tekini bana verdi. 8 trilyon bana çıkarsa kesin kanlı bıçaklı olacağımızı düşündüğümü söyledim. O da bana 8 trilyon sana çıkarsa seni kesin abimle evlendiririm dedi. İnsanların kafası benden iyi çalışıyor sanırım. Tamamen unutmuştum kuponu. Bu sabah mesaj atmış Ufuk; çıktı 8 trilyon sen de kayıplara karıştın di mi diye. Açtım kontrol ettim kuponu. Tüm kuponda toplam 3 tane rakamı daire içine alma olasılığımız nedir sevgili matematikçi arkadaşlarım? Yoktur di mi öyle bi olasılık. Ben başardım. Sayısal loto kuponuna bakmayalı yıllar olmuştu. O heyecanı tekrar hatırlamak güzeldi ama benim bu tip şeyleri oynamam sadece milli gelirimize katkı sağlıyor sanırsam, benim kişisel gelirime bir katkısı olmayacağı kesin.
*
*

*Hani ben burada yazdıklarımdan çok eğleniyormuş filan gibi bir izlenime yol açıyor olabilirim. Hayır arkadaşlar, siz gidin facebook'a bakın ve tüm dünyanın ne kadar eğlendiğini görün. Evet sanki bir tek siz eğlenmiyorsunuz, herkes çok eğleniyor. A-ha! Bir de şöyle garip bir detay var. İlkokulda nasıl bir sınıfa düşmüşsem artık, dişi olan çoğu ilkokul arkadaşım evlenmiş. Ama evlenenlerin çoğu iyi okullardan mezun olmamışlar. Bekar olanların fotoğrafları daha eğlenceli görünüyor. Asıl tuhaflık ben bu ilkokul muhabbetine devam ettikçe bu blogu ağzımdan kaçırırsam olacak. Bu yazıları silmek zorunda mı kalırım o zaman? Evet silerim. Yeter ki ilkokul arkadaşlarım onları buradan tanımadığım insanlara çekiştirdiğimi görmesin!!!
*
*
*Ayşegül manyağı İstanbul'a taşınması yetmezmiş gibi, şimdi de Belçika'ya taşınmaya karar verdi. Ama bir süre gelip Ankara'da kalacak. O arada onu bir güzel dövüp aklını başına getirmeye çalışacağım! Şaka şekerim şaka, üzülürsün şimdi sen. Ben Brüksel'i çok sevmiştim biliyorsun. Gelirim yanına sokakta midye çorbası içeriz.



*Bugün iş yerinde hiç kafamı kaldırmadım. Öğle yemeğinde bile masamda bir yandan çalışarak bir yandan yemek yedim. Muhtemelen yarın da öyle olacak.

* İş yerinde türk kahvesi yok. Kendim cezve ve kahve götürsem olur mu?
*
*
*
10 daika önce:
*
Açtım sayfayı bakıyorum öyle. Yazasım var ama ne hakkında bilmiyorum. Daha önce böyle hissetmemiştim. Hayır terör hakkında olmayacak yazacaklarım, tv kanallarına getirilen yasak hakkında da olmayacak. Küçük hissediyorum kendimi bunlar hakkında yazmaya. Çünkü bu, ne bir siyasi görüşe ne de eleştiriye girebilir. Evet kızılacak kişi çok olabilir. Kızıyorum. Buradan kızmayacağım. Bize yazık oluyor. Olan bize oluyor. Sadece bize. Yazsam o aileler gibi mi hissedeceğim? Hayır ben hissetmeyeceğim, sen de hissetmiyorsun. Zaten Allah korusun hissetmeyelim. Ama birileri hissediyor işte. Biz olmasak da hisseden, bu acıtmamaya yetmiyor. Savaş bu. Artık.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sinirden uzuntuden kafayı yiyecegim aptal yerine konulmalarımız, satılmıslıgımıs, duyarsızlıgımız, herseye gec kalmıslıgımız, cahilligimiz... butun bunlar uzuyor iyi ki ATATURK gibi bir lidere sahip olmusuz benim bu ulkeyi sevmem nereye gidersem gideyim su toprak sevgisi denilen hadiseyi hissetmem onun eseri ama enerjim kalmıyor resmen burada olmaktan burada yasamaktan nefret eder oldum ya butun bunlar neden bize oluyor bu kadar mı aptalız? hani muslumanlıkta savurganlık gunahtı bu kadar borc varken ve ac insan, işsiz insan varken nasıl oluyorda koskteki esyalar degistirilmeye kalkılıyor ve haber oluyor ve kimse bisey demiyor? vallahi cıldırıcam...(kafam allak bullak oldu bilmiyorum boyle dusuncemi yansıtmaya hakkım var mı yoksa oda mı elimizden alınıcak) neyse oysa ben rahatlamak için seni okuyorum gene ne hale geldim ozur istersen yayınlamaya bilirsin...
nube...

Adsız dedi ki...

yazamaya devam aysemon...sabah neşemsin...sabah 8,elimde çayım işe başlamadan senin yazını okuyarak başlamak hakkaten keyifli..hele hele bu yazıyı yazanı yakından tanıyo olunca,yazılarını daha bı cok hıssedıyorum...en buyuk destekçinim :D

selçuk

Esra :) dedi ki...

yazım şeklin çok içten o yüzden okumaktan keyif alıyorum :)

J dedi ki...

vay efendim ii okullarda okumamıslar evlenenler tobe tooooobee

k.i.s.d. dedi ki...

Selam,

anonymous arkadaşa katılmamak içten değil. maleseflerle dolu cümleler diziyoruz ardı ardına.

işyerine cezve ve kahve götümekten daha pratik bişiy söyliyim sana. Bir çok markanın "Kahve yap" gibisinden bi aleti var. Türk kahvesi için tabi ki. Büyük cezve boyutunda bişiy. Böylece ocak kullanmana gerek kalmadan bir elektrik priziyle işi çözebilirsin. Bizim ofiste vardı öyle bi arkadaş:)Hey gidi...

Ayse dedi ki...

nube,
hak veriyorum ama yoruldum okumaktan, seyretmen, üzülmekten, okuyamamaktan, duyamamaktan.

selçukcum,
bi görüşsek diyorum blog yazarı ve okur ilişkimizi geliştirsek de eski günlere dönsek :))

esra,
çok mutlu oldum.

jeydaaaa,
hahahaa ay ben senin evleneceğini unutup duruyorumm! hem bak sen daha evli değilsin o yüzden o gruba ait değilsin. evlenince de bekarlardan çok eğlen ve bize iyi örnek ol, bu yönde öncü ol, bizi de teşvik et böylece. ilk evlenen arkadaş sorumluluğunu taşımak o kadar kolay deği, görevlerini yerine getir!!:))

kisd,
ocakta yavaş yavaş pişen kahve gibi keyif veriyor bu acebaa gibi bi şımarıklık yapmayacağım, teşekkür ederimm:))

nalan dedi ki...

Yaa sen ne akıllı bir kızsın ,çok sevdim seni

nalan dedi ki...

Böyle yazıları okumak ,yazanların senin gibi gençler olduğunu görmek,geleceğe ve gençlere güvenle bakmamı sağlıyor herşeye rağmen.Ve sizlere verdiğimiz emeklere değdiğini düşündürüyor ,var olun .
nalansanat.blogcu.com
kaatisanati.blogspot.com