20 Haziran 2008

tralalala

Süper cool erkek kardeşim ailemle beraber tatile gidince odasının kırk yılda bir açılan kapıları da aralanmış oldu. Gülhan abla'nın "her şeyi dizmeliyim" motivasyonundan nasibini alan gitarlar Mert'in odasının önünden geçerken gözüme çarptı. Aşağı yukarı butik bir gitar dükkanı açacak kadar gitara sahip minik kardeşim genelde bu gitarları asla böylesine düzenli tutmaz, her biri odanın bir tarafında durur. Aslını söylemek gerekirse, ben de Mert'in bu kadar çok sayıda gitara sahip olduğunu bilmiyordum. Odaya girip biraz oynadım, senelerdir elime gitar almamıştım, hatırladığım şeyleri çaldım, bunu daha sık yapmaya karar verdim. Mert son birkaç aydır bir de piyanoya merak saldı ama evde hakikaten bir o eksik olduğu için kendine aldığı zımbırtıyla oynuyor, piyano kursuna gidiyor. İyi bir müzisyenin kesinlikle piyano da çalıyor olması gerektiğine karar verdi çünkü. Piyanist şantör Mert. Yan odadan devamlı canlı canlı Muse dinliyorum, insan daha ne ister? Bazen gece yatarken duvara vurup "hadi artık Meeeert, yatıyorum beeeen" de diyorum tabi sussun diye.

*
Kardeşim müzik kariyerini neredeyse 10 yıldır istikrarla sürdürüyor, bir yandan da elektonik mühendisi olmaya çalışıyor. Bana nedense diplomayı alıp annemlere hediye edecek ve ondan sonra taptığı hobisini mesleği haline getirecek gibi geliyor. Bence süper olur ama önce okulu bitirmesi gerek.
*
Yarın herkes bize mangala geliyor. Ben de şimdi liste yapıyorum, alışveriş yapıp yarına umarımmm lezzetli mezeler hazırlıyacağım. 1. Yağmur yağmamalı. 2. Mangal yanmalı! 3. Etler yanmamalı. Başka bişey istemiyorum!
*
Ayşegülcümle mutlu mesut yaşıyorduk ama o yarın gidiyor yine. Tamam, kendimi de onu da çok üzmiycem. Gelecek tekrar nasıl olsa.

4 yorum:

$afak dedi ki...

Mert piyano konusunda çok haklı. Benim de büyük hayalimdir piyano calıp kendi kendime sölemek deli gibi :)

Bu arada her şeyi anladım da, birden fazla elektrogitar nedir? Versenize afrika'lı evsizlere kuzum? :)

özlem hanım dedi ki...

Kocişe gösterdim resmi kıskansın diye.. Biraz fazla kıskandı galiba benim gitarım hepsinden daha güzel diye üste çıkmaya çalıştı:)

Adsız dedi ki...

Ayşecim mangal partisi nasıl geçti?
umarım bugün detayları yazarsın.

iyi haftalar

merve

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ayşecim,
Gelecekte zaten yağmayacak yağmurlar için yağmamalı diye dua etme lütfen.
Mangal her zaman, her yerde olur ama yağmur her zaman yağmaz:/


(Mangal ateşi harlanıp köz olmaya başlayınca etleri koymadan önce közlere tuz serp.Böylece etler ilk önce alevi görüp yanmayacaktır;)
afiyet olsun