12 Ocak 2009

elişi blogu

Baran'ın doğumgünü şenliklerle kutlandı. (Aralık ve Ocak aylarında ne çok doğumgünü var! 9 ay geriye gidersek bahara mı denk geliyoruz?) Uzun süredir göremediğim okul arkadaşlarımı görmek için de bir fırsat oldu bu, uzun zamandır yenmemiş burritolara geri dönüş için de.. Doğurmasına 10 gün kalmış olan Tuğçe'nin de katılımıyla gece çok renklendi. Şayet, zaten incecik olan Tuğçe hamileliğinin 9. ayında sadece 8 kilo almış durumda (normal halinde de o kadar alsa kilolu olmayacaktı) ve karnı haricinde vücudunun hiçbir yerinden belli olmuyor bu durum. Gerçekten plastik top yutmuş gibi, ya da küçükken zevzevklik olsun diye kazağımızın içine soktuğumuz top görüntüsü gibi.. Masada onunla ilk kez tanışanlar aradan geçen uzun zaman sonra hamile olduğunu (ve daha doğrusu doğurmak üzere olduğunu!) öğrendiler ve tabii ki buna şok oldular. Bu durumları seyretmek çok komik. Tuğçe oldukça problemsiz bir hamilelik geçirdiğini söyledi. Umarım son ana kadar öyle devam eder.

Tığ işini öğrenmiş bulunuyorum. Şu ana kadar 10 adet yaptım yandaki küçük karelerden. Sanırım yüz milyon tane daha yaparsam battaniye olacak! (Foto flickr'dan "granny square" diye aratınca çıkan sonuçlardan.) Benimkinin renkleri birebir bu şekilde değil ama yine de 11 renk kullanarak yapıyorum. Ortaya rengarenk bir şey çıkmasını umuyorum. Umarım sonucu görmeye ömrüm vefa edecek!

Vicky Cristina Barcelona'yı çok sevdim. Woody Allen'ın muhteşem diyaloglarını, bir de Penelope Cruz'un pejmürde halini görmeyi özlemişim.. Konuyu ve oyuncu seçimlerini çok beğendiğimi söylemeliyim. Scarlett Johansson'a tahammül etmek çok da zor olmadı yani :) Film elbette bir komedi filmi değil ama benim en çok eğlendiğim filmlerden biri oldu bu. İnsanda şarap içme isteği uyandırıyor, bir de Barcelona'ya gitme isteği! :) Vicky Cristina Barcelona belki Woody Allen filmografisinde en çok akılda kalan filmlerden biri olmayacak ama yine de kesinlikle izlemeye değer. Filmden çıktıktan sonra da yarım saat boyunca, nedense suratımdaki sapşal gülümsemeyi silemedim. Giulia y Los Tellarini - Barcelona ise arşivimizdeki nadide yerini alıyor.

Pazar günü kızlarla ev toplanması yaptık. Gizem de sonunda bana geçen doğumgünümde aldığı waffle makinesinin ürünlerinden tadabildi. Farklı bir tarifle yaptım, yine çok güzel oldu, napalım işte her türlü güzel oluyor :) Onların yanında da yukarıdaki projem üzerinde çalıştığım için biraz dalga konusu oldum ama yabancı değiller, idare ediyoruz işte :)

6 yorum:

nergisce dedi ki...

en kisa zamanda motifleri görelim:) kolay gelsin

Adsız dedi ki...

bende geçen sene aynı granny square yani nenem modelli battaniye olayına başladım ancak henüz yol tamamlanmadı,ileri 2 yılda biter gibi:)umarım seninki daha kısa sürer:)

Adsız dedi ki...

Şahanelerdiiiiii :)
Ama galiba bi müddet yiyemicem onlardan :)
Ellerine sağlıkkk ayşe kuşuummm, en büyük alkışlar sanaaaa.. tabi benimde unu ve fındığı karıştırma çabalarımı gözardı etmemek gerek lütfen!:)
Öperimmm kocaman!
Kuş

Unknown dedi ki...

tığ işine bayıldım çok zor mu yapilabilir mi azicik yetenegi olan da yapar mi?
sorularim bu kadar :)))

Adsız dedi ki...

anneannem bu bataniye olayını abartıp, dördümüze de birer tane yaptı, en güzel renkleri olanı ben kaptım :)
diğer kuzenler oğlan olduğu için de hanımınıza söyleyin bu benden hatıra kullanın diye baskı yaptı ! :)
çok güzel olacak bence sonuç, ellerine sağlık:)

L@L dedi ki...

Ben bu modelden atkı yapıcam kendime çok şirin görünüyor!