27 Temmuz 2009

Türkçe'de bu saçın karşılığı yok mesela. Bonus diyoruz.

Psikopatlık derecesinde takip ettiğim "Kelime Oyunu" isimli program bugün hatta biraz önce beni çok güldürdü. Çiğdemciğim canım, okuyup elektronik mühendisi olmuşsun, 9 tane enstrüman çalıyormuşsun, masa tenisi şampiyonuymuşsun. Seni cidden sevdim. Bence yarışmada gerçek performansını gösteremedin. 7000lere çıkman çok mümkündü. Peki Çiğdemcim canım, darılmak bozulmak yok. Sana sormak isterim, ne o saçlar yahu?!
-
Ayşeeee, dalga geçme insanların dış görünüşüyleeee. Çok ayıp. Hem bazen insanlar fazla zekadan böyle alternatif tercihler yapabilirler! Hiç saçı çok düzgün bir dahi gördün mü?? :)
*
Bu fırsatla yarışmadan söz etmiş oldum. Pazar günü ayın final var. Benim azıcık medeni cesaretim olsa çoktan başvururdum ve muhtemelen oraya çıkıp adımı bile söyleyemezdim. Hatta TV karşısında seyrederken yaptığım gibi kazık sorularda "Amma saçmalamışlar yaa!" ya da tüm ukalalığmda "Böyle bi kelime yok!" diyebilirim stüdyoda ve Türk halkının gönlünde bu hareketlerimle taht kurarım! Tam bunu yazarken mesela rüku kelimesini rücu olarak söylediğimi fark ettim. Çıksam söylesem rezalete bak. Neyse k Doruk çıkıp herkesi yenecek, benim de oturduğum yerden içim soğuyacak!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

rüku ne demek ki zaten?

Adsız dedi ki...

hakkaten dalga geçme insanlarin dış görünüşleriyle. Çok önemli değil zaten. kaygısız rahat olmakta fayda var :)

Adsız dedi ki...

Yani TV'deki bi kızın saçı seni neden bu kadar meşgul ediyo, bunu yazıya dökücek kadar. Herkes istediğini yapsın , sıradan olmak çok mu güzel sanki bence sende rahat ol biraz! daha önemli seyleri düşün.

иαℓαи dedi ki...

bende kelime oyununun sıkı takipçisiyim :)

alper dedi ki...

Valla ben bayıldım bu ablanın saçına başına hoş olmuş dedim böyle kızlar erkekler daha çok çıksın televizyona :D

cosmagenda dedi ki...

Ben bayılırım bu saça!

Ara arada yaptırmaya çalışırım ama saç az olunca bu saçın hakkını pek veremiyorsun!

Bence çok güzel görünüyor.

Nurşah dedi ki...

Hahaha çok güldüm yazıya, arıca çok da katıldım :)
Üstelik burada sadece çok önemli konuları değil gayet saçma ama beni çok da güldüren yazılar yazmana bayılıyorum.Aslında bu da rahatlığını gösteriyor zaten ;)