26 Mart 2010

Yeni yeni yeni

1. Evleneceklere rehber: MAG Bride çıktı!

Konuyla ilgili sıfır fikir sahibi olduğum için katkıda bulunamadım ama tavsiye ederim, dergi çok güzel olmuş. Dergi burada.
*
2. Jay-Jay Johanson Ankara'da!


Duy da inanma. 29 Nisan Hacettepe. Biletler burada. Biletinizi 1 Nisan'dan önce alırsanız sahne önüne 67.5 yerine 50, genel giriş içinse 23 yerine 17.5 lira ödüyorsunuz.
*

3. Mine Vaganti (Serseri Mayınlar) 26 Mart'ta vizyonda!

Söz konusu Ferzan Özpetek'in son filmi. Çoook eğlenceli olacağını düşünüyorum. Neden mi? Teaser burada. Film Puglia'da çekilmiş. Puglia İtalya haritasındaki topuktur. İtalya'nın güneyinin tamamı gibi orası da şahanedir.

4. Bir de öğrendiğim yeni bir şey var, beni çok şaşırttı; anlatmak istiyorum.

MBA'deki Hintli sınıf arkadaşlarımdan bir tanesinin çocuğu olmuş. Birkaç gün önce tüm sınıfa mail atmış. Elbette herkes bunu büyük coşkuyla karşıladı, onlarca tebrik maili yazıldı. Ben de dahil yazdığımız maillerde hep küçük Ragu'nun -Ragu İtalyanca'da kıymalı ve domatesli sosa verilen ad bu arada, bütün sene çocukla dalga geçilmesine sebep olmuştu!- fotoğrafını istedik. Arkadaşımız yazdığı cevapta demiş ki: "Bizim geleneklerimizde, yeni doğan bir çocuğun fotoğrafının çekilmesinin uğursuzluk getirdiğine inanılır . Bu yüzden eşimden fırsat bulduğum bir zaman mutlaka çekip yollarım!" Çok şaşırdım!

3 yorum:

FKH dedi ki...

hintlilerin bu geleneğini bir yerde daha duymuştum. ama gelenek işte ne denir ki?? :]

bu arada ferzan'ın filmini sabırsızlıkla bekliyorum..

Allegra'nde dedi ki...

son zamanlarda iyi bir avrupa filmi özellikle de ferzan filmi izlemek istiyordum, çok sevindim bu habere :))

Adsız dedi ki...

ayşe g mail adresine mail attım eline ulaşmadı mı?
elanur.