24 Mayıs 2010

Hilmi Bey Ankara'da!


Ben hiçbir şarkısını duymadım ama Hilmi Bey meğer şarkıcıymış.
*
Geçen hafta yolda tesadüfen bu afişi görünce şaşırdım. Artık her cumartesi Mesa Salata'da Hilmi Bey var. Ben kendisinden biraz korkuyorum (bkz. Diziler ile gerçek hayatı ayırt edemeyen televizyon izleyicisi. bkz.2. Ne kadar başarılı bir insan kendisi, gerçekten korkuyorum); o yüzden muhtemelen sesini ve sahnesini merak edip de kendisini dinlemeye gidenlerden olmayacağım. Yine de o sahnede olup biteni içten içe merak etmediğimi söyleyemem.
*
Duyduğuma göre yıllardır şarkı söylemesine rağmen fark edilmesini sağlayan kişi olduğu için, çıkardığı albümün kapağına "Hilmi Bey'e teşekkürler" diye bir not yazmış. Hoş olmuş bence :)


2 yorum:

Deniz dedi ki...

süper :) mutlaka gidiyorum!

Nihan dedi ki...

Gitmeni tavsiye ederim. Ben de TV'de tesadüfen dinledim kendisini, çok güzel bir sesi var. Ayrıca sevdiğim az sayıdaki Sezen Aksu şarkılarından bazılarının da onun bestesi olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım.