7 Mart 2011

pazartesi neşesi

Kaynaklar diyor ki cennet ülkemizde 2002'de yılda 66 kadın cinayete kurban gidiyorken, bu sayı 2007'de 1077 olmuş. Şu an ise bu sayı günde 5 kadına çıkmış. Bunlar resmi rakamlar. Kim bilir kaç kadın istatistik bile olamıyor, ilkelliğimizi yüzümüze vurmaya gücü yetmeden hayattan kaybolup gidiyor. Başbakan da dedi ki: "Artıyormuş gibi gösterilen şiddet aslında azalmaya başlayan vakaların abartılmasından başka bir şey değil." İnsanın içi kararıyor be blog. (Diyorsun ki senin için kararmış o da bir şey mi, beni hepten karattılar!) Şu ülkede bir işe yaramak için verdiğimiz çabaya bir anlam yükleyemiyorum. İşe yaramaya çalışmak bir işe yarıyor mu bilmiyorum.

Şu an 61 olmuş tutuklu gazeteci sayısı. Darbe döneminde 31'miş bu sayı. Gazeteciler tutuklu, kendi halinde bir şey yazmaya çalışanların blogları saçma sapan sebeplerle kapalı. Ben hayatımda futbolla ilgili bir şey yazmadım, benim blogumun suçu ne? O bahsedilen yasa dışı içerik için blogların tamamı mı kapanmalıydı?
**
Geçtiğimiz haftanın en çok izlenen programı ise Yetenek Sizsiniz Türkiye olmuş.

Hiç yorum yok: