8 Haziran 2011

ne var ne yok?



MAG Haziran çıktı! Permalardan Ugg'a uzanan moda hataları hakkındaki pek önemli tespitlerimi okumak için dergi emrinize amade!



Bağlantı
Ağaçtaki Ufo'yu bulun diyeceğim ama biz normalde bile arayıp bulamıyoruz kendisini, o yüzden kırmızı halka ile işinizi kolaylaştırayım dedim. Maymun olacakmış kedi olmuş zibidi.

Gizem'in kurabiye canavarı doğum günü pastası şahaneydi!
*
Beni merak edenlere çok koşturduğumu, çok yorulduğumu, zaman zaman korktuğumu ama heyecanlı olduğumu söylemek isterim. Az önce de parmağıma japon yapıştırıcısı bulaştırdım. Garip bişeymiş, nasıl çıkacak bilmiyorum. Durumlar böyle.

Reader'ımdaki postları okumak her gün görev bilinciyle yaptığım bir şeydir. Bin tane post birikmiş, nerden başlasam bilmiyorum. Ben bu kadar söyleyeyim, sen anla.

6 yorum:

acemi aşçı dedi ki...

merhaba Ayşe,
mail adresini bulamadığım için buradan irtibata geçebildim.
Sana hem güzel bir organizasyondan haber vermek, hem de yardım rica etmek için yazıyorum.
Kavaklıderem Derneği, bu yıl Bahar Şenliğinde Blog yazarlarını buluşturan bir organizasyon yapma kararı aldı. Organizasyonu ben üstlendim.
Sayfamda duyuruyu yaptım. Ancak, blogger yasakları, com uzantısı problemi, benim tembelliğim vb derken, benim sayfanın okunurluğu ciddi biçimde azaldı. Dolayısıyla duyurumun çok kalabalık bir kitleye ulaşacağını sanmıyorum.
Bu tanıtıma katkıda bulunabilirsen çok sevinirim. Sayfanda yayınlayıp, hatta benim bilmediğim Ankara'lı blog yazarı tanıdıklarına da iletebilirsen çok makbule geçer...
Hatta belki sen de katılır, güzel bir masada orijinal fikirlerinle yer alırsın.
Hiç bir şey olmasa da orada bulunup, tanışmaya katılsan bile çoook keyifli olacağından eminim. Niyetim; bu buluşmayı geleneksel hale getirip, her yıl çok daha keyifli ve katılımlı bir organizasyon haline getirebilmek..
Detaylar için http://acemiashci.blogspot.com/2011/06/ankaral-blog-yazarlar-bulusuyor.html

Sevgilerimle.

İpek

BahaR dedi ki...

yaaa buu pastadan ben de istiyoruuuuuum!!!muhteşeeeeeeeem!

Adsız dedi ki...

slm ben de evlilikle ilgili neler yapıyorsun onlardan bahset istiyorum :)bir de istanbul da nerde oturmaya karar verdin? sevgiler defne

Kiraz Limanı dedi ki...

Bu nasıl bir kurabiyedir böyle...Yemeden önce sevesim geldi :)

Arvento dedi ki...

Bunları bir oturuşta yemek istiyorum :-)

kedi dedi ki...

hahaha geçen mado'da otururken (ankarada) bu dergiye göz attım, o çok güldüğüm yazı seninmiş demek :))) ugg'lar gitmesin kalsım ama ya ankara çok soğuk :)