25 Ocak 2012

bu aralar gördüğüm garip şeyler

Sıkın kafanıza, bu dertten kurtulun. Deli misiniz kardeş? Reklamı internette gördüm, resmi bi internet sitesinden aldım. Sıkın kafanıza ne ya? Televizyonda görünce bir resim bulur muyum acaba diye google'a "sıkın kafa.." şeklinde yazarken google'ın önerdiği ilk seçenek "Sıkın kafasına" oldu. O da enteresan tabii.


İşe giderken kendi gözlerimle gördüm. Allahın manyağı. Espritüel allahın manyağı.


Fotoğraf çok kötü biliyorum ama mankenci ve suratcı hatta bir de küçük mankenci vitrini beni çok korkuttu. Küçük manken uzaylı değil mi ya?

5 yorum:

Yasemin dedi ki...

Cok iyi yakalamişsin:)

SvGLove dedi ki...

Hepsi birbirinden garip, komik, trajikomik seyler:D

pelinpembesi dedi ki...

nelere rastlamışın böyle :))

Kedi Süpürgesi dedi ki...

Vitrin çok korkunç!

$afak dedi ki...

Sizin orda ici kedi dolu bi araba var :)) Bakalim bulcak misin? :)