9 Mayıs 2012

Seyfi Teoman

Aradan belki de yıllar geçmişti ben okuduğum bir şeyden bu kadar etkileneli Barış Bıçakçı'nın Bizim Büyük Çaresizliğimiz'ini okuduğumda. Bitmesin diye yavaş okuduğum, okumadığım zamanlarda aklımın bir köşesinde sürekli asılı duran, cümlelerinin üzerinden heyecanla defalarca geçtiğim o kita. Bilirsiniz böyle çok sevdiğiniz bir kitabın filmi bir türlü tatmin etmez. Aklınızda canlandığı gibi olmaz hiçbir şey. Seyfi Teoman bana bu hediyeyi vermişti. En sevdiğim o kitabın çok sevdiğim filmini bana hediye etmişti. Geçtiğimiz günlerde kaza geçirmişti, dün gece hayatını kaybetmiş. Tanıdığım biyimiş gibi üzüldüm. Henüz 35 yaşındaydı ve vakti iki harika uzun metraj filme yetti. Tatil Kitabı ve Bizim Büyük Çaresizliğimiz.

Sevmiyorum motorları işte. Belki ölmeyecekti o kazayı motorla yapmasa.

Gerçekten hayat bizden büyük bir şey olduğunu hatırlatıyor bir gümbürtüyle. Tüm sevenlerine baş sağlığı dilemekten başka ne yapabiliyoruz?

Hiç yorum yok: