10 Ekim 2012

eş dost tavsiyesi

Brüksel'de yaşayan Ayşegül gezdiği yerleri anlatıyor burada. Sürekli geziyor. Onu bir Bartın'da bir Paris'te bulabilirsiniz. Böyle bir hayatı var :)


Çocukken bayıldığım ve sayfa sayfa hatırladığım bu kitabı Tepebaşı'ndaki Sahaf Festivali'nde buldum. Son 4 gün. Derya deniz. Öyle şahane şeyler vardı ki, henüz gitmediyseniz mutlaka uğrayın.

 
Bir başka arkadaşım istifa etti, dünya turuna çıkıyor. Aslında blogunu çok daha önce tanıtmalıydım ama koşturmacaya kurban gitti. Daha şu anda bile dünya rehberi gibi bir blogu var. Onu da şuradan takip edebilirsiniz. Intro yazısı insana hadi hadi hadi diyor, sayfaya koyduğı scan edilmiş kendi istifa dilekçesi biliyorum ki birçokları için çok ilham verici olacak!

İki tavsiye benden, birkaç tavsiye sizden, anlaşalım mı? 15 gün sonra Berlin'e gidiyorum. Restoran, görülecek yer, pazar vs. her türlü tavsiyeye açığım!


Grip oldum. Selpak ve ilaç denizinde yüzüyorum. Kıpkırmızı ve kabuklu bir burnum var. Bir de sabah 20 yaş dişimin 10 yıl rötarlı çıkış ağrısıyla uyandım. Zaten yutkunamıyordum, şimdi boğazım yok gibi. Berlin'e gitmeden hem iyileşip, hem dişimi halletmem gerek.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar
Berlin e gelmeden kesin iyileşmeniz gerek. Çünkü su an buraya kıs mevsimi resmen giriş yaptı :)) En sicak tutan kiyafetlerinizi alin bence. Tarihi yerlerin hepsi kitaplarda var ama cok cok ucuza dunya mutfağı yiyebilirsiniz burda. Özellikle sushi. Yerel alman mutfağında Spätzle favori, SO36 favori clup diyebilirim. Zaten Kreuzberg semti herseye sahip bu konuda. Pazarı da nehir kıyısında salı ve cuma günleri kurulur. Ayrıca hafta sonları mauerparkta kurulan bitpazari yani flohmarkt insana cüzdanı bosalttirir. Bı de unutmadan mehringdamm'da Mustafa's Gemuse doneri yenmeden Berlin'den dönülmez. Ara ara aklıma geldikçe yazarım size. Ben de sizin bodrum yazılarınızdan bir cok guzel restoran keşfetmiştim zira :)))
Leila

Unknown dedi ki...

Gecmis olsun Ayse,ben aslında seni hep okurum(yaklasik 3 yıldır!) ama ilk kez yorum yazıyorum. :)
Eğer dişin cerrahi olarak alınırsa,dikişlerin alınması icin 1 hafta beklemen lazim;yani Berlin'e gitmeden en geç 10 gün önce cekim yapılmalı.Gerçi hekimin söylemiştir ama ben hatırlatayım dedim

Unknown dedi ki...

:)

g12em dedi ki...

Kreuzberg ve Prenzlauer Berg bölgesi bar ve cafeler açısından çok zengin ve keyifli.. Favorim Oranienstrasse üzerindeki Luzia..Berlin kesinlikle süper bir yer, şimdiden iyi eğlenceler..

hell voodoo dedi ki...

100 bira evi gibi bir yer vardı bundan 10 yıl önce. Güzel bir yer gibi kalmış aklımda.