29 Kasım 2012

evsel konular

Bizim evin duvarlarına çivi çakılmıyor. Yığma beton muymuş neymiş. Ne zaman elimize çekiç-çivi alsak, ya o çivi kırılıyor, ya da 25 kere vurunca dahi 1 mm kadar bile girmiyor duvara. Bunu artık bilmemize rağmen, her seferinde yeni bir şey asılacağında bunu unutmuş oluyoruz, tekrar uğraşıyoruz. (Çivi çakmak ne kadar zor olabilir?) Sonunda pes edip eve usta çağırıyoruz, genelde evlerde 5 dakikada bitirilen bir iş bizde bu şekilde seramoniye dönüşüyor. Çift taraflı bant demeyin, bende işe yaramadı. Artık matkabımız var (kullanmayı bilmiyoruz ama olsun) ve dübel benim için yepyeni bir dünyadan gelen kurtarıcı. Şu aşağıdakileri gördüm çok hoşuma gitti. Keşke bunların dübelin içine girebileninden bulsam. Çünkü dübel içinde çivi görüntüsü çok çirkin. Tablo gibi o deliği kapatan bir şey asmıyorsanız siz bu işi nasıl çözüyorsunuz? Bu aşağıdaki gibi bir şeyler nereden alınır bilen var mı? Peki sizin böyle hayati sorunlarınız var mı? :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şirinmiş.ben de sevmem bir şeyler asınca çivinin görünmesini.ama bunlar görünebilir:)

BahaR dedi ki...

çift taraflı bant diyorum çünkü onların bilmem kaç kg luk taşıyanları falan var. işe yaramalı.

Adsız dedi ki...

Evt ya cok guclu cift tarafli bant ya da surekli gezilecek olan nezih office one gibi yerler...

sibel dedi ki...

ayse, ne asacaksin?
soyle ki, 3M'in yapiskanli askilari var. 2 kg falan tasiyor sanirim. ben bir cok seyi duvari delmeden onla astim. hem de boyayi bozmadan cikabiliyor.
migroslarda var. hani boyle banyo malzemelerinin falan oldugu sira var ya iste orada yapiskanli duvar askilari ve bu dedigim askilar var. eger bulamazsan kardesim
3M'de calisiyor ve bunlar onun urunu, yollarim sana.
sevgiler,
sibel

derya dedi ki...

biz kiracı olduğumuzdan asmıyoruz bir şey. arkada kendi kafamıza göre delik deşik bırakmayalım diye. bir nevi zorunluluk maalesef. ama yorumlardaki su 2 kg vs tasıyan ve duvara zarar vermeyen yapıstırıcılar cok dikkatimi cekti. fotobloklarım ve bazı cercevelerim yerlerde surunmez belki daha fazla :)

Adsız dedi ki...

Ayse baci,

Buldum civileri ;-)

http://www.amazon.de/FlowerNail-BlumenNagel-3-Nägel-Tüte/dp/B007BLEEG2/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1354891826&sr=8-2

daphnevega dedi ki...

Çift taraflı banda bir şans daha veriyorum o zaman, sanırım ben alakasız bişey almışım, astiklarim dustu hemen.

Sibel,
Cok tesekkur ederim cok naziksin. Ben Migros'tan bulmaya calisiyim bulamazsam haber veriyim.

Anonim,
Eveet foto da aynisi! Civi cakilabilir duvarlarim oldugunda mutlaka alacagim!

Unknown dedi ki...

Ayni duvar krizi benim evimde de mevcut malesef. Yeni evime asmak icin hevesle Ankara'dan tasidigim resimler ve cercevelerim oylece kalakaldi civiler duvardan geri sekince.
Ben de careyi simdilik cift tarafli bantta buldum. Bauhaus'tan almistim; 40 kg'ya kadar mi tasiyor, oyle bisey.. Denenebilir bence :)

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bauhaus'da özel beton civileri var, beyaz plastik kapli. Arka yüzlerinde 4-5 tane igne inceliginde celik uclari var, kolayca cekicle cakabilirsiniz. Civi bölümündeki görevlilere sorabilirsiniz.
Biz de duvarlarimiza civi cakamiyorduk, bu tip civilerle sorun cözüldü. Cevrenizde Bauhaus veya Koctas yoksa, ayna ve cerceve yapanlarda da bulunuyor.
Kusura bakmayin, pek güzel anlatamadim. Umarim isinize yarar.
Jale