10 Nisan 2006

Erik olmayan ulke!

Aslinda derdim cilek degil ama cilekle idare ediyorum. Canim nasil erik istiyor anlatamam. Veee inanmazsiniz burda yesil erigin ne oldugunu bilmiyorlar! Italya'da erik yok! Evet koskoca Italya'da erik yok! Gunlerdir supermarkete gidip duruyorum "Belki bugun cikmistir." diye ama nafile! Turkiye'de ciktigini duydugumdan beri bana huzur yok! Sonunda bugun Italyan arkadaslarimdan birine internetten buldugum erik resmini gosterdim ve bana hic boyle birsey gormedigini soyledi :( . Ya gercekten burda yetismiyor ( nasil olur hala anlamis degilim!) ya da benim arkadasim baska bir gezegenden.. Turkiye'den siparis verdim geliyor. Bakalim ayni tadi verecek mi? Sabirsizlikla bekliyorum.. Siz de ben de cilekle idare ediyoruz bu durumda!

1 yorum:

Carriemel dedi ki...

simdi guleceksin bu eski yazina comment ettim diye ama oyle bakiniyordum eski yazilarina, italya hakkinda yaziyorsun ya hosuma gidiyor zamanim oldukca bakiyorum. bende bu yoruma guldum. yani ben bir ay sonra bu yazdigin durumda olacagim. 17 senedir bu ulkede yasiyorum ve burada bizdeki yesil erik olmadigini hala kabullenemiyorum.Kesin blogum var artik gunluk gibi bende yazardim boyle bir yazi hala yazabilirim cunku birkac hafta sonra cagla badem ve erik krizim baslayacak yine..Ozlemden delirecegim. Eskiden habire her sene bu donem bu konuda konusur italyanlara icime dokerdik ay simdi blog var ne guzel.Erigi bende her sene mumkun oldukca getirtiriyorum turkiye'den ama yolda yumusuyor tabii.. Uff yeni yemekten dondum ama canim nasil istedi simdi bol tuzla tam guzel sert can erik..Yani bence isteseler yetisir. Biraz benzerini bulmustum bir manvda bir sene ama hafif eksi ya ondan italyanlarin agiz tadina uymuyor.Ama Italyan esimde bayiliyor aslinda fakat benim gibi bir oturusta bir kilo yiyemiyor.Bizim mide aliskin valla..