29 Nisan 2006

Kosusturmaca


Devamli kosusturuyorum ordan oraya. Her zaman biseyler yapmam gerektiginde yuz tane is acilir basima nerden ciktigi belli olmayan! Bu aralar hic istedigim gibi ilgilenemedim siteyle. Oysa o kadar guzel fotograflarim, anlatacak o kadar cok seyim varki.. Oylesine yazmak da istemiyorum. O yuzden bu ara boyle oldu ve sanirim bir sure daha boyle devam edecek. Yarin on gunlugune Madrid'e gidiyorum. Gelir gelmez de 4 gunlugune Munih'e. Zaten Mayis sonu gibi de Turkiye'ye donuyorum. Ordan rahat rahat anlatabilirim herseyi. Bir daha ne zaman boyle seyahat edebilirim bilmiyorum. Bu kadar kolay olmayacagi kesin. Ama cok mutluyum bu sene yapmak istedigim seylerin cogunu yapabildigim,gormek istedigim yerlerin cogunu gorebildigim icin.. Ankara'ya geri dondukten sonra da yemeklerin ustune giderim artik:)

Paris beni buyuledi. Belki de sevmeyecegimi dusundugum icin boyle oldu ama gercekten hayran kaldim bu sehre. Evet evet simdi degil ama mutlaka yazmaliyim Paris hakkinda..

Simdi gitmeliyim..

Hiç yorum yok: