31 Mayıs 2006

Kahvalti




Simdi bu kahvaltiyi kim ozlemez? Kizlar bana kahvaltiya geldi. Gelirken de simitle pide getirmisler sahane oldu. Galiba kahvalti masasindan kalkmadan 2 saat devam edebilirim:) Beyaz peynir'in Italya'da olmamasi cok garip bir konu. Tabi deliler gibi erik arayip bulamadiktan sonra artik sasirmiyorum boyle seylere. Feta beyaz peynire dediler ama bence hiic alakasi yok. Sonra birgun baktim yunan peyniri diye satiyolar bildigimiz beyaz peyniri. Ama o bizim peynirimiz degil mi? Su yemekleri kesin olarak ayirsinlar ama artik! Italyanlarla Turk restoranina gidince de "Biz bu sarmayi biliyoruz Yunanistan'da yemistik, biz bu boregi biliyoruz yine orada yemistik!" gibi yorumlarla karsilasinca sonra insan ne diyecegini bilemiyor! En sonunda artik turk kahvesi gelince "AA bu da yunan kahvesi!" dediklerinde dedim artik bu kadar olmaz! Siz yanlis biliyorsunuz bunlarin hepsi bizim! Bir de galiba yurt disinda olunca insanin milliyetcilik damarlari iyice bir kabariyor. Yediremedim kendime herseye Yunan demelerini ki normalde hic boyle hassasiyetlerim yoktur! Neyse yine konudan saptik! Sonuc olarak beyaz peynir bizimdir bizim kalacak! ve yasasin kahvalti etmek!! :)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: