11 Mayıs 2006

Toledo




Ispanya macerasi sona erdi.. Tekrar Italyadayim. Ispanya'da son gunumde Toledo'yu gezmeye gittik. Evet degisik bir yer ama ben cok fazla begenmedim acikcasi..3-4 saat gormek gayet yeterli.
Madrid Atocha tren istasyonundan hizli trenle yarim saatte variliyor Toledo'ya. Bu yuzden cok cok pratik. Sabah gidip aksam geri donulebiliyor. Ispanya'nin her yerinde bir Alcazar kalesi var sanirim! Toledo'da da vardi. Dapdar sokaklar, butun binalar hardal rengi.. Evet ilk bakista hersey cok ilginc geliyor ama bir saat sonra gordugum hersey ayni gelmeye basladi! Kapadokya'da da boyle hissetmistim sanirim. Ilk bakista 'Woww super!' ama bir saat sonra hersey ayni.. Toledo'da tarihi merkeze yuruyen merdivenlerle cikiliyor. Sehrin ortasinda sehrin baska bir tarafina giden yuruyen merdivenler var yani. Bunun dunyada cok fazla yerde oldugunu sanmiyorum!
Eger Toledo'ya gidecekseniz yaninza sehri iyi bilen birileri olsa iyi olur. Benim haritalarla aram iyi olmasina ragmen elimdeki harita pek bir ise yaramadi.. 10 kere kaybolmayi engelliyemedim!
Ispanya genel olarak inanilmaz bir yerdi benim icin. Umarim tekrar gidebilirim...ama su anda Turkiye'yi cok ama cok ozlemis durumdayim. Evden baska bir yere gitmek istemiyorum artik!
15 gun sonra Turkiye'ye donuyorum. Final countdown!

Hiç yorum yok: