25 Haziran 2006

kulagima kupe olsun..

Bugun kupe tamir gunu oldu.. Seyahateler sirasinda istif halinde durmaktan fenalasmis, orasi burasi kopmus kupelerimi elden gecirdim. Bir ara cok severdim kupeler, kolyeler yapmayi ben hatta bu yuzden boncuklar, teller, kerpetenler gibi esyalarla dolu kucuk bir sandigim var evde. Beni taniyanlar bilir kupeler konusundaki takintimi.. Neyse ozellikle yesil kupemi aldigim gunun ertesi gunu koptugu icin hic takamamistim..
Yapilacaklar listesinden bir sey daha silindi.. Listesiz hicbir is yapamamanin tipta bir karsiligi var mi?
Bugun deli arkadasim Aysegul, bana universite fotograflarimizi getirdi. Kendisi 4 sene hic durmadan fotograf cekmis ve bunlari inatla kimseye vermemistir. Bir suru fotografimiz var, hem de hic gormedigim.. Cok heyecanli..
Ben simdi disari cikiyorum.. Gunes batti, hava biraz serinledi, sanirim nefes alinabilir..

Hiç yorum yok: