29 Haziran 2006

Laterna ve Elma

Konu1 : Dun gece Laterna'da cok eglenceli bir gece gecirdik. Cok guzel mezeler, raki.. Oh dunya varmis diyor insan bir de ustune cok hos sohbet insanlarla birlikte olunca.. Fava da yedim!
Gecenin ilginc konularindan biri oradaki 30 kisilik (belli ki is arkadasi olan) bir gruptu. Belli ki yeni moda motivasyon, is arkadaslariyla kaynas(tiril)ma toplantilarindan biriydi. Ben bunun mumkun olabilecegini iddia ederken, masanin karsi cinsleri bunun tamamen zorlama birsey oldugunu, o insanlarin gundelik hayatta birbirlerinin ayaklarini kaydirmaya calistiklarini, zorla guzellik olmayacagini anlattilar. Kim zorluyorki onlari oyle yanyana eglenmeye dedigimde de bana raki kadehlerini gosterdiler. Son 1 senedir MBA'de kendimizin ve calisanlarimizin (cok yuksek yoneticiler olucaz ya!) motivasyonunu nasil yukseltmemiz gerektigini dinledigim icin, masanin karsi cinsleri umarim haksizdir demek kaliyor. Haliyle hala MBA'li muhendis ev kizi durumum devam ediyor.. Is hayati hakkinda ahkam kesemiyorum henuz.

Konu2 : Gecen sene cok severek aldigim terliklerimi aradim aradim; kutulardan birinin icinde buldum. "Rica ediyorum bunlari yanimda giyme Ayse" diye benimle dalga gecen arkadaslarima ragmen cok sevindim ve firsat bekliyorum onlari giymek icin! Ankara'daki sacmasapan yaz yagmuru furyasi bitsin, elmalar sokaga cikiyor!! Yuruyen 2 pembe elma gorurseniz o benim!


Hiç yorum yok: