28 Haziran 2006

Uzak & Uzo


Bugun hava bulutlu. Guzel. Seviyorum bazen boyle bogucu havalari nedense. Ama bugun dunden guzel bir gun olacak bunu biliyorum. Konusmak bazen birseyleri cozmuyor ama yinede bir sekilde yardimci olduguna inaniyorum hala. Belki de insan icindekileri anlattikca, karsisindakinin icindekileri anladikca, sorunlar bir cozume ulasmasa da olur. Anlamak belki de daha onemli cozmekten. Baska zaman olsa ben hic boyle demem. Simdi boyle demek istiyorum.
Bir yerlere gittigim yok. Daha yeni dondum bir yerlerden. Ama icimdeki gitme istegini kaybedersem sanki icimdeki cocugu kaybetmis olurum ben.
Aksam Laterna'ya gidiyoruz. Yunan tavernasi. Bizim oralardan.. :) Fava yerim ben simdi, hersey daha guzel olur.

1 yorum:

daphnevega dedi ki...

duygu,
Ben en yakin zamanlarda gidip oralari gormek istiyorum. Benim baba tarafim Yunan gocmeni. Ailede yunanca konusan kimse olmamasina ve orada hicbir akrabamiz olmamasina ragmen, babam sayesinde Yunan kulturunu ailece cok severiz. Ozellikle de eglenceye olan bakis acilarini ve saygilarini..Laterna'da cok guzel bir aksam gecirdik. Tesekkurler :)