5 Ağustos 2006

Candarli Volume I

Intro: Gozumde arpacik gibi birseyler cikiyor. Bu sabah bi kalktim ki tek gozumun kapagi yarisina kadar asagi inmis! Daha once hic olmamisti. Felaket gorunuyorum. Sanki dayak yemis gibi. Aksam da yemege gidicektim :( Annem bir dis sarimsagi ikiye kesip gozumun ustune koymami soyledi ben de simdi elimde sarimsakla geziyorum. Aksama kadar gecer mi yoksa ben butun geceyi Rocky'ye benzeyerek mi geciricem?

Ben dun gece geldimmm! 2 haftadir cook sakin bir yer olan Candarli'daydim. Cocukluk arkadaslarim + en yakin arkadaslarim yanimdaydi. Cok guzel bir tatil oldu. Gidisimiz de tatilimiz de donsumuz de ayri macera oldu. Tatile 50 king, 150 americano, 2 dubaya gidis, 1 tekila gecesi, 1 Ayvalik gunu, 1i Ayvalik'ta olmak uzere 2 raki-balik gecesi(yas uzum rakisi), bircok kara kaplumbagasi, 1 beach gunu ve daha neler neler sigdi. Arkasi yarin kivaminda herseyi yavas yavas anlatmak istiyorum.

Gidis Yolculugu:

Pegasus havayollari'ni denedik. Izair'le ortak ucustu. Herseyden cok memnun kaldik. Izair'in hosteslerinin kiyafetleri ve ayakkabilari cok guzeldi. Ama merak ettik postis takmak zorunlu mu diye cunku hepsinin saclari bellerine geliyordu. O kadar da abartmamak lazim diye dusunduk! Gectigimiz butun guvenlik kapilarinda kemerim ottu. Hep cikarip takmak zorunda kaldim.
Biz birlikteyken hep cok guleriz. Bu seferde oyle oldu.
Nevra'nin hemen midesi bulanir. Ucagi da
sevmez. Ucakta kitap okuyamaz, okuyana da okutmaz. Biz bunlara cok gulduk. Izmir'e indikten sonra Candarli'ya dogru 1 bucuk saatlik yolcugumuz basladi. Yolda dunyanin cok onemli meselelerinden konustuk. Annelerimizin burclari gibi.. :) Candarli'ya varinca da eskimeyen arkadas topluluguyla hemen bulusup butun yol hayalini kurdugumuz gibi mercimek corbalarimizi ictik.. Biraz sohbet edip (bu tatil boyunca en cok kullandigim kelime sohbet oldu) uyuduk. Tekrar orada olmak cok ama cok guzel hissettiriyor..
Devam edecek...

Hiç yorum yok: