2 Eylül 2006

C'e la luna mezz'o mare..



Ankara hala buz gibi.. 1 hafta once sicaktan sikayet ettigim icin pisman olmaya basladim :) Artik disarda oturup yemek yemek iyice zorlasti. Gecen aksam Mezzaluna'ya gittik. Ankara'da Italyan mutfagi icin cok da fazla secenek yok aslinda.. Mezzaluna da en iyi bilinen Italyan restoranlarindan biri. Biz oradayken Italyan bir grup da yemege gelmisti. Gurultulerinden ve el kol hareketlerinden Italyan olduklari o kadar barizdi ki, Italyanca anlamaya kesinlikle gerek yoktu.. Ben onlarin bu eglenceli hallerini ozledigimi farkettim.. 15-20 gune gidiyorummm! :) Dondugumde artik masterini tamamlamis bir insan olacagim ! Master diplomamin yaninda cok ozledigim gercek Italyan pizzasi ve 'pasta'sina 3 aydan sonra tekrar kavusmus olacagim!

Mezzaluna'nin yemekleri gercekten cok guzel olsa da, Italya'dakiler gibi olmuyor.. Italya'nin icinde bile Napoli'nin pizzasinin tadini Milan'da ya da Venedik'te bulmak cok zor oluyor zaten.. Burada ayni tadi bulamamak normal olsa gerek.. Yine de Pizza Hut'in pizzasiyla karsilastirildiginda 'pizza'ligi tartisilmaz!

O gun biftekli ravioletti, deniz urunlu fusulli ve lazanya yedik. Tadlari guzel olsa da porsiyonlar goze batacak kadar kucuktu. Bunu Mezzaluna'ya pek yakistiramadik. Bir de arka masada oturanlardan biri cimlere cep telefonunu dusurdu cimler sulanirken. Ona gulduk biraz. Oyle guzel bir aksamdi iste.. Yaz aksamlari sona eriyor.. Ailem tatilden dondu. Yine evde devamli mac seyredilmeye baslandi bile.. Yaz bitiyor kis geliyor kis bitiyor yaz geliyor.. Hayat boyle akip geciyor..

Posted by Picasa

2 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

ne kadar nankörüz dimi
sıcak olur bu ne yaaa yağmur yağsın
kış gelir offfffffff ya yaz gelsin :)
insanoğlu işte hiç bir seyden memnun olmazki

daphnevega dedi ki...

yaa aynen oyle.. Sitenin arka fonunda çalan müziği çok merak ettim. Ben de istiyorum! :)