31 Ağustos 2007

huzur...

KumBeach - Çiftlikköy /Çeşme

Resimlerin üzerine tıklayıp büyütmek iyi fikir olabilir.






Çiftlikköy, Çeşme'nin biraz dışında.


















Ama buraya gelmeye değer.


















Nişanyan'lar bu plaj için Türkiye'nin tartışmasız en güzel plajı diyorlar.























Adı "beach" ama müzik yok, kalabalık yok ve hatta giriş ücreti yok.








İncecik kumlar, şahane bir deniz, denizin ortasında beyaz ahşaptan minderli localar ve bol bol huzur var.










Gittim.Yüzdüm.Geldim.

14 yorum:

Herbert dedi ki...

yapılır mı bu, cuma günü cuma günü :)

dodo dedi ki...

Ya pazartesi yazsaydı daha mı mutlu olacak herb :>)

Herbert dedi ki...

yıkardım o zaman buraları, ormancı anısına :P

YILDIZNAF dedi ki...

Peki ta okyanus'un obur ucunda, ulke hasreti cekenlere yapilir mi asil:(

jelatin dedi ki...

E giriş ücreti yoksa ne ile besleniyorlar?

Kusura kalma abla, benim beach/meach kültürüm yok da.

Ay nereye geldin hem? Ankara'ya mı?

$afak dedi ki...

Bu ne yahu? Rüya gibi :)

daphnevega dedi ki...

herbert,
yarın akşam itibariyle ankara günleri başlıyor, hatta pazartesi itibariyle özlemini çektiğiniz iş yazıları başlıyor. o zaman oturup, bakıp, iç geçirmek için :)

dodo,
o zaman en çok sen kızardın bence :))

yıldıznaf,
böyle denince üzülüyorum ben :( Türkiye'ye dönünce gezilecek yerler rehberi olsun, öyle düşün!:)

jela,
Ben hiç merak etmedim neyle besleniyorlar diye :) Ama yiyecek içecek satılıyo ondan olabilir, ya da belki haftasonları ücretli yapıyorlardır. Cumartesi akşam 10 itibariyle Ankara'ya kesin dönüş. Puff.

şafak,
Seneye Çandarlı'dayken hepberaber gitsek ya aslında..

Gonca Duyan dedi ki...

Ah be Ayse keske burayi bir ay once gorseydim:( tatilde cesmeden gectim hatta altinkuma gittim ama burayi teget gecmisim.kesfin icin saol.bi daha ki tatile insallah..

bembi dedi ki...

çok güzelmiş ayşe ya. biz geçen sene gezdik aradık, bulduk beğenmedik. acaba orasi başka bir yermiymiş :)) nişanyanlar öyle diyorsa öyledir. ama bana göre en güzel plaj dalyan - palmiye beach. daha mütevazi ama olsun ;)) çok tatil yaptın, gel artık ;)

$afak dedi ki...

Tokum bu laflara. Hersene aynı nane! Gidelim dedik hımbıl hımbıl oturdunuz..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ben bayıldım buraya.Bende gitmek istiyorum yaa:)

daphnevega dedi ki...

gonca,
inşallah :) ben de çeşme'ye her gidişimde daha güzel yerler buluyorum!

bembi,
şu an ankara'dan bildiriyorum! bak ben de palimiye beach'i görmedim, seneye inşallah :)

şafak,
Hımbıl hımbıl oturmadık, çok fena kağıt oynadık, tabu oynadık, trivial pursuit oynadık bi kere :)

zarife,
bulunsun aklında :))

$afak dedi ki...

Ayşe sen ne yaptın!!

http://www.milliyet.com.tr/2007/09/11/yasam/axyas02.html

Adsız dedi ki...

Bu yaz Çeşme'deydim ve Kum Beach'e birkaç defa gittim. Çok güzeldi özellikle sahili bir harika görülmeye değer. Sevgiler