24 Aralık 2009

il desiderio

Ne noel ne de yılbaşı bana fazla bir şey ifade etmiyor olsa da rengarenk ışıklar çok güzel.
*
İnsan gerçekten bir günde çok şeyler değişecek filan sanabilir; ki bu bayağı tehlikeli.
*
Günler su gibi akıp geçiyordu ve ben 2010'dan neler istediğime bile karar veremedim. İşte bu benim umudumu kaybettiğimin ilanı gibi bir şey. Çünkü ben plan yapmıyorsam, hayal kurmuyorsam demek ki gerçekten bir şeylerden yorulmuşum.
*
Ben tutkulu ve heyecanlı olamazsam nasıl ben olacağım ki? Çok sıkıcı bir ben olurum ve sanırım hep eski halimi özlerim. İnsanın kendisinden sıkılması da herhalde çok fena bir şey olur.
*
İtici bir kuvvete ve hayata karşı eski heyecanımı geri kazanmaya ihtiyaç duyuyorum ilk defa.
*
Yeni yıldan dileğim de bu olsun bari.
*

6 yorum:

küçük evin küçük hanfendisi dedi ki...

ne güzel, en azından farketmişsin erkenden...

en berbat olanıdır zaten, insanın kendinden sıkılması, kendine küsmesi.
herkesi, herşeyi yeniden, en başından başlatır, düzeltiriz de bi kendimizle olan sorunlarımız uzar gider...

yeni yıl uğurlu gelir umarım(sen inanmasan da:))
bi bakarsın eski heyecanın, eski tutkun geri gelmiştir:))))

mutlu yıllar...

Ghanima dedi ki...

en zor iş kendinle uğraşmaktır..başkasına karşı heyecanı yitirince çözüm buluyon da kendini bırakıp gidemiyon ki

niloş dedi ki...

Bir akşam (iş dönüşü belki) o ışıl ışıl ağaçlara,caddelere bakarken elinde sıcacık bir bardak saleple ,umutların,kıpır kıpır duyguların,"aşk" ın seni sarıvermesi dileğiyle Ayşecim..
Mutlu yıllar..

Adsız dedi ki...

ya daa.. bir bardak toffee nut latte olsun elinde hmmm diğer şeyler ayrıntı ama afiyet ve sağlık bizlerle olsun 2010' da :)çok kendini hırpalama sevgiler..

paNDuf dedi ki...

Haydi inşallah...

celibon dedi ki...

güzel bir yıl olsun...

hepimize.