2 Temmuz 2010

wuuu

İşten ayrılıyor olmamın tek kötü tarafı müdürümün dünyanın en şahane insanı olması.
Bunun iş hayatında yakalaması ne zor bir şey olduğunu biliyorum.
Öğlen beni Kalbur'a davet edip bana mükemmel bir veda hazırlaması da bunun en ufak kanıtlarından biriydi.
Ama gerçekten bahsedildiği gibi bir kavram varmış.
"Bastım istifayı" denebiliyormuş ve bu insanın üzerinden ayı anda yüzlerce fili havalandırabiliyormuş.
Önümüzdeki maçlara bakıyoruz.
Ama elbette önce hemmenn Çandarlı'ya gidiyoruz!

10 yorum:

zoitsa dedi ki...

sefan olsun:)

Adsız dedi ki...

O his sadece ilk süre zarfında geçerli sonra filler geri gelebiliyor, aman dikkat

zeya dedi ki...

bomboş kafayla tatilin tadını çıkart :):) ohhh be diyerek ne güzeeel :):)

$afak dedi ki...

Öff :( iyi tatiller.

Eylül dedi ki...

Keşke ben de sizin kadar cesur olabilsem. İyi şanslar, iyi tatiller.

Adsız dedi ki...

bana hep işini çok seviyormuşsun gibi geliyordu neden ayrıldığını merak ettim doğrusu, kararın hayırlı olur umarım
selamlar
ozlem

Tedirgin Ruh dedi ki...

şu günlüğü bir süredir takip ediyorum, bir sürü de güzel şey okudum ama içimi en çok kıpır kıpır eden, beni heyecana sürükleyen haber budur. İşte budur!!! :)

madem artık bir süreliğine aylak bir insansın, izleyemediğin filmlere, okuyamadığın kitaplara da hızla giriş yaparsın diye düşünüyorum. Hatta indirip izleyebileceğin bir film önerim de var: Nunta muta (silent wedding)

ahanda database linki de budur:
http://www.imdb.com/title/tt1194620/

Basak dedi ki...

yoksa seni de İstanbul'a mı yolcu ediyoruz? :) İyi tatiller

Adsız dedi ki...

Çandarlı'da bağlantısı yok mudur acep? neler oluyor, meraktayız:))

cok tuhaf gunluk dedi ki...

bence evlenicek, istanbul'a yerleşicek =)))