28 Ekim 2010

kanguru görücem!

Vizelerimiz çıktıııııı! 20 gün sonra gidiyoruz!
O 21 saatlik yolculuğun kaçta kaçında uyuyacak acaba Nevra?

İçecek yine Metpamidleri, bana gelsin filmler, kitaplar, gitsin sudokular, şehir rehberleri.. Sonra başlarım dürtüklemeye "Uyan artıııık" diye. Tek başıma dönecek olmayı ise düşünmek bile istemiyorum henüz!

Hayatımın bir kısmında Avustralya'ya gidecek olma fikri ne güzel, çünkü muhtemelen bir daha gidemem. Hem de orada yaz şimdi, buradaki kışı ne kadar bertaraf edersem o kadar şahane. Hala inanamıyorum, tahtalara tak tak.



Hayat ne garip vapurlar filan.

6 yorum:

Lotus dedi ki...

"Kanguru Görücem" başlığını kendi blog kenarımda "Kanguru Görümcem" diye okudum:) Bloga girdim ve görümcenin hamile olmasını anlatan bir cümle bekleyerek yazının sonuna kadar okudum, ee nerede görümce dedim:) ve sonra başlığa bir daha baktım.Çook güldümmm kendime.GErçekten bir "Kanguru Görümce"n var mı?

Adsız dedi ki...

İyi yolculuklar! Nevraya kızma, bende anti-em içip uyuyorum uzun yolculuklarda, metpamid uyutuyorsa onu da içebilirm gerçi:)) Sevgiler Şebnem

Pelin P.A. dedi ki...

Ahh bir gün ben de arşınlayacağım o yolları :D

Adsız dedi ki...

ayşe ama okuyorum uzun zamandır, en sonunda özendim işte bak!! beni de götüürrr! ya da bana kanguru vs getir ühühühüh ;)buky

Adsız dedi ki...

aynı tarihler de ben de avusturalya'ya gidiyor olacağım. 17 güne melbourne, cairns, sdyney hatta dönüşüne de singapur sığdırmak üzere!!! :) singapur havayolları ile singapurda stop over hakkın ücretsiz vizesiz hem de her şey neredeyse %50 indirimli :)

Colorful dedi ki...

Avustralya'mııııı?yıllardır gidilecek-gorulecek listemin hatta bir dönem yaşanacak listemin ilk sırasında Avustralya..şahane memleket vesselam..