3 Kasım 2010

hello sushi

Ta taaam!
İşte akşamki sushi kursunda yaptıklarım!
*
Kurs eğlenceliydi. Benim ilk sushi yapışım olmamasına rağmen hala alacak çooook yolum olduğunu fark ettim. Tadları çok güzeldi ama malesef şekil konusunda o kadar başarılı olamıyorum, mutlaka biraz yandan yemiş oluyor benimkiler :) Sushiyi ne kadar sıkıştıracağınız konusu çok hassas. Çok sıkınca pirinç püresi oluyor, sıkmazsanız yapışmıyor. Ben orta yolu henüz bulamadım. Pratik pratik pratik.
*
Kurs çıkışı hazırladıklarımı paket yaptılar ve ev halkına gece yemeği oldu. Mert Quick China paketi içinde gelen sushilerin, eğer söylemesem gerçekten oradan geldiğine inanacağını söyleyerek kalbimi kazandı. Hepsini yedik, şikayet eden olmadı. Hatta Bambam bile yeme teşebbüsünde bulundu! Şu yamuk yumukluğu da halledersek no problemo. "Lazım olur" diye (neye lazım olacaksa) alınmış ve ne zamandır dolapta bekleyen nori, wasabi tozu, zencefil turşusu ve pirinç sirkesi, kış uykusundan uyanın, ben geliyorumm! Hem de şimdi sertifikam var!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten de cok guzel olmuslar, en azından goruntulerı oyle diyor, bu arada o urunlerın son kullanım tarıhlerını bır kontrol et bence :) afiyet olsun, istanbul da da susi kursu var mıdır acaba, sevgiler Defne

Deniz dedi ki...

Ohaaa nigiriler harika olmuslar! biz en cok onda cuvalliyoruz.

Bu arada bu aksam bize on kisi gelecek sushi yapmaya. Dun iki kilo pirinc pisirdim, fenaliklar geldi icime.