4 Aralık 2010

Melbourne 3 - Crowne

Crowne Towers Hotel'e aslında bu şahane Noel dekorasyonu ve şov için gitmemiştik. Derdimiz kumarhaneyi görmekti :) Ama kapıdan girip bu renkleri görünce bayıldık. Bizi slot makinelerinden bir süre de olsa ayrı tuttuğu için otel yetkililerine teşekkür ederim. Yoksa bütün geceyi "5 tane karpuzu bir sıraya dizeceğim" diye çok manalı gayretlerle geçirmek mümkün. Gerçi ben kendimi çok kaptırırım sanıyordum, pek öyle olmadı. Hatta 5 dolar koyup 30 dolar kazandık bile. Görseniz sanki milli piyangonun büyük ikramiyesi bize çıktı sanabilirdiniz! Elbette haydan gelen huya gider, pek bir hayrını göremedik kazancımızın. Git git bitmeyen, ucu bucağı olmayan bir alandı sanki kumarhanesi. Ama durumda bir de garip taraf var. Her yer yaşlı teyze! Bir tek yaşlı teyzeler mi düşkün slot makinelerine? :)
*
Yolunuz bu taraflara düşerse, bir de Christmas zamanıysa mutlaka Crowne'ın içine girin, dev oyuncaklara bakın ve şovu seyredin. Ayaküstü bir sirk gezisi yapmış olursunuz! Elbette kumarhaneye de bakmadan çıkmayın. Çünkü onu size ben gösteremeyeceğim, fotoğraf çektirmediler. O koskoca alanda benim fotoğraf çektiğimi nasıl anladılar onu da bilmiyorum ama galiba çok fazla kumarhaneli film seyretmişim. Hiç direnmedim, hemen korkup, fotoğraf makinesini ortadan kaldırdım!

Bu da şovun bi kısmının videosu:

Hiç yorum yok: