3 Ekim 2011

Tırmık




Tırmık çok güzel. Tırmıkla Ufo beraberken her şeyden güzeller.

8 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

En çok da kedilerin şu yatışlarına hastayım:)))

esra dedi ki...

muhteşemler :)

Adsız dedi ki...

Biz ayrintilari alamadan hem calismaya basladin hem de arkadaslarin icin kosturuyorsun biz neyiz sevgili ayse? Unutma bizi soyle saglam bi yaziyla ozet gecsen ama uzun olanindan ha ne guzel olur?

pelinpembesi dedi ki...

nasılda şımarıyorlar :))

Adsız dedi ki...

ayse,
once : cok tatlisin:)
daha yeni kesfettim malesef blogunu
sonra, ben senin bu 2008deki cilt bakim ile ilgili yazini okudum.
ve son durumunu inanilmaz merak ediyorum. artik daha tecrubeli olsan gerek..son durumu anlatan bir yazi hazirasan ne guzel olurdu..
benimde durumum senin o yazindaki halinden farksizda:)

laleninbahcesi dedi ki...

Tırmık bence artist:)

Adsız dedi ki...

Ayse benim sokaktan yeni buldugum kedi tirmigin ikizi gibi, tek fark benim kizin daha buyuk ve killi kulaklari var ;)

Adsız dedi ki...

Bitanecik birşeymiş bu!!