8 Aralık 2011

turist!

En çok hafta sonu için birileri buraya yanıma gelince seviniyorum. Ailem gelince ayrı güzel, arkadaşlarım gelince ayrı güzel. Normalde de hafta sonları çok hareketli geçiyor. Her hafta yeni yerler görüyorum, değişik şeyler yiyorum ama birilerini gezdirmek en zevklisi. Annemlerin burada olduğu bir hafta sonundan kalanlar da böyle.
Sanırım buralı olmaya alışmanın cümlesi "Ay yok şimdi sahile inilir mi, çok kalabalıktır." Sahile uzak sayılmayız o yüzden istediğimizde inebilmenin keyfini çıkarıyoruz ama elbette sadece hafta sonu. Ben bütün hafta hiç deniz görmüyorum :) Ama hala şaşırdığım şeyler var. Mesela vapudayken denize bakmayanlara şaşırıyorum. Ben de "Ay yok sahile inmeyelim, çok kalabalıktır"dan denize bakmamaya geçersem "artık olmuş" olur muyum?
 Neyse, Topkapı'nın bahçelerine bayılıyorum. Babamın da Gülhane'de ceviz ağacıyla fotoğrafını çektik, Sultanahmet turumuzu tamamladık.

İşte bu kalabalık zaman zaman beni delirtiyor. Eminönü'ndeki alt geçitler tam bir karınca yuvası hissi verebiliyor.
İtiraz etme! Daha yeni yeni Paşabahçe korkumu yeniyorum, kapalıçarşı henüz bir tabu.


6 yorum:

BahaR dedi ki...

ay o tost nerenin tostuu!!!

assortiek dedi ki...

bize evinizden de örnekler sunarmısınn:)yeni ev döşüycem de allah izin verirse

New York Muhtari dedi ki...

Ayseeeee ya benim istanbul'um gelmis.. erik resimlerinden sonra bu resimler siteni benim icin tehlikeli bolge haline getiriyor... ahhh ahhhh

Adsız dedi ki...

Ayseee Ankara yazilarini ozledimm burada da yeni kesfedilecek yerler varr keske yolub bir ara dusse...

Adsız dedi ki...

Sevgili Ayse merhaba, İstanbul'da hangi semtte oturuyorsun? Umarım Anadolu yakasidir, oturma konumu olarak çok daha uygun çünkü. Ve bir okurun daha yazmış, onun üzerine bende eklemek istiyorum, bir mahsuru yoksa evinden de minik minik koselerin fotograflarını bizimle paylaşır mısın? Açıkcası senin gibi zevkli birinin evini merak ediyorum, dekorasyona düşkün biri olarak ;) sevgiler, Duygu----

Adsız dedi ki...

Ben de merak ettim. Kahvalti icin nereye gitmistiniz. Tost da ekmekler de cok guzel gorunuyor.