23 Mart 2012

30

Yeni bir ondalık basamağa giriyorum. Yeni yıla girerken aklımda ne varsa, yeni yaşım için de o var:

Yeni yil yaşım. Bak oncekilere sor, ben kendim ve sevdiklerim icin saglik, huzur ve mutluluktan baska bir sey dilemem, hic dilemedim. Aklimdan gecse gecse biraz ask, seyahat filan gecer, baska da bir sey istedigim yok hayattan. Ama lutfen bu sene sevdiklerimi bu kadar ozletme bana. Ve bu, ozlemeye alisarak daha az ozleyerek olmasin, beni onlara yakin tut. Beni saglam karakterli insanlarla karsilastir, hayat beni bozamasin. Egilip bukulmeyeyim, kendime hesap verebileyim. Gucum ve aklim arkamda olsun. Duzgun insanlar, degerlere sahip olan insanlar ne nadir ve ne kiymetli, bunun gozumdeki yerini bana hic unutturma.

Doğum günümün sadece son birkaç saatini istediğim şekilde geçirebileceğim. Şu anda tek istediğim bir an önce gidip o mavi kanapeye uzanıp, kedileri kucağıma almak. 30 için duyduğum heyecan bu!

5 yorum:

gezicini dedi ki...

nice uzun mutlu yıllar dilerim!
sevgiler
gorki

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

şansın 30larda da daim olsun :)

annemahsustan dedi ki...

Nice mutlu yıllara: )))

Adsız dedi ki...

Sevgili aysecim nice yaslara... Sen de nadir bulunan bir insansin lutfen degerini bil kendi potansiyelini hep kullan hic tanismamis olsakta seni kocaman kucakliyorum ve opuyorum...

barlasb dedi ki...

o zaman mutlu yıllar diyelim :)