10 Ağustos 2012

Rodos Rehberi Konu:4 Çok tuhaf şeyler 2!

Dışarı sarkan tül bana çok romantik gelir (pencerenin önünde sarkan korkuluk olmasa!).  Evde oturan kişi "Camımı açıp oturmak istiyorum ama içeri kuşlar giriyor" mu diyor acaba?

Rodos'ta her tarafta faşizm karşıtı tabelalalar, duvar yazıları, posterler var. Clockwork!

Rodos'ta ennn tuhaf şeylerden biri buydu bence. Her köşede bir "fish spa" var. Sıra sıra dizilmiş akvaryumların üzerindeki minderlere yerleşip ayağınızı minik balıklarla dolu akvaryumun içine sallandırıyorsunuz, balıklar da yarım saat boyunca ayaklarınızı ısırıyorlar! Ayakkabı boyama gibi düşünün ama ayağınız akvaryumda. Benim asla yapmayı düşünmeyeceğim bu spa türü (!) Rodos'ta turistler arasında oldukça popüler. Gerçekten bir işe yarıyor mudur bilmiyorum. Yarasa yaptırır mıyım bilmiyorum. İşin aslı fotoğrafa bakmaya bile pek dayanamıyorum. Hem ayaklarını hem balıkları rahat bıraksalar ya insanlar! :)

Rodos'ta bir Ziraaat Bankası şubesi var. Harika bir binada. Rodos'un en güzel caddelerinden birinde. Şubeye neden ihtiyaç duyulmuş bilmiyorum ama sonuç olarak Rodos'tayken gidip hesap açmak isterseniz açabilirsiniz!
Bu da bir Yunan bankasının şubesi. Bayıldım. Bizde olsa butik otel olurdu kesin!

3 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

şu fish spaya avrupa ülkeleride çok meraklı. pragta, lizbaonda her yerde vardı. ama hiçi nasıl olur diyede merak etmedik..

Adsız dedi ki...

Bunlarin (fish spa) hepsi bizden gitti ayica sadece avrupa degil asya da da cok var pataya dakinin isletmecisi bile Turk singapurda ve kuala lumpur da da var hepsini bizzat gordum...

merve çakır dedi ki...

o değil de ben penceren bebek sarkıtanzihniyeti anlamadım. vahşimisin arkadaş! ama rodosu da beğendim sayende:)