5 Eylül 2012

ne var ne yok

- Carluccio's 1 Eylül'de Kanyon'da açıldı. Ben yazıyı taslağa attığımda daha açılacakmış, ben post edene kadar açılmış bile. İtalya'da şubesi olmayan ünlü İtalyan restoran zincirine karşı septik olmak tuhaf mıdır? Gidelim de öyle konuşalım, di mi?

- Duyduk duymadık demeyin, Cloud Atlas geliyor. İlk Matrix'in üzerinden inanmak zor ama 13 yıl geçmiş. Bilim kurgu dünyası değişti, biliyorsunuz Wachowski'ler bir hayli değişti (Ah bu magazin detayı ile ilgili dedikodu yapmamak ne zor!). Anlaşılan o ki, bir 15 yıl da bu filmi konuşacağız. 26 Ekim'de Amerika'da vizyona giriyor. İşte size neredeyse 6 dakikayı bulan dev fragman:



6 dakikada bile anlaşılmadığına kanaat getirmiş olacaklar ki: Bu da Wachowski'ler ve diğer yönetmen Tom Tykwer'den açıklama videosu.

- Red Hot Chili Peppers'a son 3. Santral'de nasıl olacak bu iş hala aklım almıyor ama haydi bakalım.

- Tarihler Eylül'ü gösterdiğine göre artık benim yeni yılım başlıyor. Önce yeni yıl kararları geliyor, sonra da şahane bir ajanda bulmaya kalıyor her şey.

2 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Filmin fragmanı iyiymiş. İlginç bir şey çıkacağa benziyor.
Eylül benim de yılbaşım ,en sevdiğim ay , doğduğum ay, sevdiklerimin doğduğu aydır. Candır Eylül ...

. dedi ki...

Malum lokanta o kadar çok reklamını yaptı ki! Ben çok sıkıldım. O bicik bicik olan blogger grubuna sepetler göndermiş ve bence reklamın en kötüsü bu. Acaba kıskanıyormuyum? Yok! bu tür reklamları sevmiyorum ve nedense içimden oraya gitmek gelmiyor. SEvgiler, Zerrin.